Ασκήσεις για γραμμωμένη πλάτη

Πηγή: basketblog.gr

ΑΣΚΗΣΗ 1

Διατάση (μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως αποθεραπεία)
το ένα πόδι λυγισμένο εσωτερικά, το άλλο τεντωμένο στο πλάι, πέφτουμε απο τη μία πλευρά. Μένουμε για 30″ τη κάθε πλευρά.

plati 1

plati 2

ΑΣΚΗΣΗ 2

Αντίθετο χέρι με πόδι, το ένα πόδι τεντωμένο πίσω , το άλλο μπροστά λυγισμένο, χέρι τεντωμένο πάνω. Λυγίζω, τεντώνω για 1′ στη κάθε πλευρά.

plati 3

plati 4

ΑΣΚΗΣΗ 3

Στήριξη σε παλάμες , το ένα πόδι πατάει στο έδαφος τεντωμένο το άλλο πίσω τεντωμένο, ανεβάζω ψηλά και κατεβάζω , κεφάλι κοιτάει μπροστά, όλη η δύναμη στο κέντρο. 1′ στη κάθε πλευρά.

plati 5

plati 6

ΑΣΚΗΣΗ 4

Χέρια στο πλάι τεντωμένα, ανοίγω-κλείνω για 1′.

plati 7

plati 8

sharing is caring...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on LinkedInEmail this to someone

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *