Ασκησεις για γραμμωμένους κοιλιακούς

Πηγή: basketblog.gr

Άσκηση 1

Ολοι οι σπόνδυλοι σε μια ευθεία , κορμός σταθερός λίγο πιο πάνω από το έδαφος , πόδια τεντωμένα, ανεβοκατεβάζω τα πόδια εναλλάξ για 1΄

 


Άσκηση 2

Χέρια πίσω στον αυχένα,το ένα πόδι λυγισμένο πατάει κάτω, το άλλο τεντωμένο λίγο πιο πάνω από το έδαφος, ανεβάζω τον κορμό με αντίθετο αγκώνα γόνατο . 1΄στη κάθε πλευρά.

;Aσκηση 3

Πόδια λυγισμένα , κρατάω τα γόνατα κοντά στον κορμό με τα χέρια μου και σηκώνομαι πάνω, στηρίζομαι στα ισχύα και ρολάρω και πάλι πίσω. Επαναλαμβάνω για 1΄

Άσκηση 4

Στήριξη στα ισχύα όλη η δύναμη στο κέντρο , κρατάω τα πόδια ανοιχτά και σταθερά όσο μπορώ για 30¨

Aσκηση 5

Κρατάω τα πόδια ανοικτά κοντά στον κορμό και διατύνω για 30΄

Άσκηση 6

Πόδια λυγισμένα , κρατάω τη λεκάνη πάνω με τη βοήθεια των χεριών μου και μένω για 30¨

sharing is caring...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on LinkedInEmail this to someone

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *