Aσκήσεις ισορροπίας για δυνατά και γραμμωμένα πόδια

Πηγή: basketblog.gr

Άσκηση 1

Ισορροπία στο ένα πόδι, το άλλο λυγισμένο μπροστά, μύτη ποδιού προς τα κάτω, χέρια ανοιχτά στο πλάι, κοιτάμε σε ενα σταθερό σημείο για καλύτερη ισορροπία και ανοίγουμε στο πλάι κι επαναφορά στο κέντρο. Επαναλαμβάνουμε για 1΄ στη κάθε πλευρά.

Άσκηση 2

Χέρια ψηλά τεντωμένα , παλάμες ενωμένες, πόδι τεντωμένο λίγο πιο πάνω απο το έδαφος , μύτη ποδιού προς τα κάτω, ανεβάζουμε και κατεβάζουμε το πόδι για 1΄στη κάθε πλευρά.

Άσκηση 3

Ισορροπία στο ένα πόδι, το αλλο πίσω τεντωμένο, μύτη ποδιού στο έδαφος, χέρια ανοιχτά στο πλάι, κέντρο βάρους μπροστά και παράλληλα σηκώνουμε το πίσω πόδι , επαναφορά στην αρχική θέση. Επαναλαμβάνουμε για 1΄στη κάθε πλευρά.

Άσκηση 4

Χέρια στο πλαι τεντωμένα, το ένα πόδι μπροστά λυγισμένο, το άλλο πίσω, τεντώνω και το πίσω πόδι έρχεται μπροστά για 1΄στη κάθε πλευρά.

Διάταση

Το ένα πόδι μπροστά , το αλλο πίσω τεντωμένο, ρίχνουμε κορμό μπροστά και λυγίζουμε το πόδι. Μένουμε για 30¨ . Επαναλαμβάνουμε το ίδιο και στην άλλη πλευρά.

sharing is caring...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on LinkedInEmail this to someone

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *