Η Μάντη Περσάκη δίνει πολύτιμες συμβουλές για τους αναγνώστες/τριες του KoitaMagazine

Πηγή: koitamagazine.gr

Ποια είναι τα πολύτιμα tips ασκήσεων για μια σιλουέτα τώρα που πλησιάζουν οι γιορτές;

Είναι πολύ σημαντικό να γυμναζόμαστε ακόμα και 10΄ καθημερινά  έτσι ώστε να ενεργοποιούμε τον μεταβολισμό μας και να αυξήσουμε τις καύσεις μας ιδιαίτερα τώρα που μπορεί  να χαλάσουμε την διατροφή μας λόγω εορτών.

Τι συμβουλές δίνεις στους μαθητές σου για μια καλή διατροφή;

Μεγάλη προσοχή στο πρωινό μας να περιέχει δημητριακά ολικής άλεσης με σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης με βιταμίνες B, που μας δίνουν ενέργεια, πλούσια σε φυτικές ίνες και χαμηλά σε λιπαρά, ώστε να απολαμβάνουμε το πρωινό, που μας αρέσει χωρίς τύψεις. Να μην ξεχνάμε το δεκατιανό, να έχουμε μαζί μας μια μπάρα φτιαγμένη με σιταρι και βρώμη ολικής άλεσης, που έχει λιγότερες από 95 θερμίδες σε όποια γεύση και αν προτιμάμε και περιέχει  βιταμίνες Β για ενέργεια ή ξηρούς καρπούς ή κάποιο φρούτο.

Μέσα στις γιορτές αν νομίζουμε ότι φάγαμε πολύ μπορούμε να αντικαταστήσουμε ενα γεύμα μας, με ενα φυσικό ρόφημα πρωτείνης και φυτικών ινών με φυσικά συστατικά, χωρίς πρόσθετες γλυκαντικές ουσίες, χρωστικές και αρώματα.

Πόσο πολύτιμη είναι η άσκηση στις μέρες μας;

Η άσκηση είναι ίσως το πιο σημαντικό πράγμα  που  μπορεί να κάνει κάποιος για την υγεία του πέρα από το σώμα του. Ιδιαίτερα στις μέρες μας, που το πρόγραμμα όλων μας είναι πολύ απαιτητικό, οι ρόλοι μας πολύπλευροι και καλούμαστε να ανταπεξέλθουμε σωματικά και ψυχολογικά σε αμέτρητες υποχρεώσεις καθημερινά. Η γυμναστική είναι το μόνο πράγμα το οποίο μπορούμε να αντλούμε καθημερινά δύναμη αλλά και χαρά καθώς με την άσκηση παράγονται ενδορφίνες, όπου ειναι οι ορμόνες της ευτυχίας.

Ποια είναι τα μικρά καθημερινά μυστικά σου για να είσαι σε φόρμα;

Φροντίζω καθημερινά όσο επιβαρυμένο και αν είναι το πρόγραμμά μου να ασκούμαι, να προσέχω την διατροφή μου και να λειτουργώ μέσα σε πρόγραμμα. Ξεκινάω πάντα την ημέρα μου με δημητριακά ολικής άλεσης με σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης, ώστε να έχω ενέργεια όλη μέρα και έχω πάντα μαζί μου μια μπάρα απο σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης, κάνω μεσογειακή διατροφή, τρώω τα πάντα σε σωστές ποσότητες και συνδυασμούς.

Για ποιους λόγους πρέπει να έρθει κάποιος στην αλυσίδα γυμναστηρίων σου;

Γιατί μπορεί να βρεί τα πάντα, αερόβια και αναερόβια άσκηση. Είμαστε με εξειδίκευση και όλοι οι προπονητές μας είναι απο το πανεπιστήμιο με εξειδίκευση στα μυοσκελετικά. Οι χώροι μας είναι προσωποκεντρικοί, ασχολούμαστε με κάθε αθλούμενο ξεχωριστά γνωρίζοντας τυχόν μυοσκελετικά προβλήματα, που μπορεί να υπάρχουν ώστε να πετύχουμε το καλύτερο και ταχύτερο αποτέλεσμα.

sharing is caring...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on LinkedInEmail this to someone

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *