Εύκολες ασκήσεις pilates για γράμμωση και ενδυνάμωση

Πηγή: tlife.gr

Αν θέλεις να γεμίσεις τον ελεύθερο χρόνο σου και να γυμναστείς, χωρίς να βγεις από το σπίτι, τότε βρίσκεσαι στο σωστό θέμα. Η Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής Μάντη Περσάκη, μας δείχνει πέντε εύκολες ασκήσεις πιλάτες για γράμμωση και ενδυνάμωση σε όλο το σώμα. Οπότε, είναι ιδανικές για εσένα που ανήκεις στην κατηγορία των αρχάριων, αλλά και για σένα που θέλεις να δεις εμφανή αποτελέσματα χωρίς κόπο.

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις
Ακολούθησε τη Μάντη βήμα – βήμα στις ασκήσεις και βεβαιώσου πως έχεις καταλάβει πως εκτελείται καθεμία.
Επανέλαβε τις ασκήσεις 4 φορές την εβδομάδα.
Εσωτερικά σε κάθε άσκηση θα βρεις πόσες φορές να επαναλάβεις τις ασκήσεις.

ΑΣΚΗΣΗ 1 – ΘΕΣΗ 1

Άνοιξε ελαφρώς τα πόδια και τέντωσε μπροστά τα χέρια.

ΑΣΚΗΣΗ 1 – ΘΕΣΗ 2

Στηρίξου στις μύτες των ποδιών και σήκωσε ψηλά τα χέρια. Κάνε 3 σετ των 10 επαναλήψεων.

ΑΣΚΗΣΗ 2 – ΘΕΣΗ 1

Στηρίξου στις παλάμες και στις κνήμες. Κύρτωσε την πλάτη σου και φέρε το αριστερό πόδι στον αριστερό αγκώνα.

ΑΣΚΗΣΗ 2 – ΘΕΣΗ 2

Ίσιωσε την πλάτη σου και τέντωσε το αριστερό πόδι προς τα πίσω. Κάνε 2 σετ των 10 επαναλήψεων σε κάθε πλευρά.

ΑΣΚΗΣΗ 3 – ΘΕΣΗ 1

Ξάπλωσε, άνοιξε τα χέρια σου και τέντωσε ψηλά τα πόδια σου.

ΑΣΚΗΣΗ 3 – ΘΕΣΗ 2

“Γύρε” τα πόδια σου από την δεξιά πλευρά. Έλα στην αρχική σου θέση και κάνε 2 σετ των 10 επαναλήψεων σε κάθε πλευρά.

ΑΣΚΗΣΗ 4 – ΘΕΣΗ 1

Ξάπλωσε και λύγισε τα πόδα σου ενώ τα έχεις ελαφρώς ανοιχτά.

ΑΣΚΗΣΗ 4 – ΘΕΣΗ 2

Σήκωσε τους γλουτούς. Έλα στην αρχική σου θέση και κάνε 3 σετ των 10 επαναλήψεων.

ΑΣΚΗΣΗ 5 – ΘΕΣΗ 1

Ξάπλωσε και τέντωσε τα άκρα σου.

ΑΣΚΗΣΗ 5 – ΘΕΣΗ 2

Σήκωσε το δεξί χέρι και στο αριστερό πόδι. Έλα στην αρχική σου θέση και κάνε 3 σετ των 10 επαναλήψεων εναλλάξ.

sharing is caring...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on LinkedInEmail this to someone

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *