Ασκήσεις για δυνατά και γραμμωμένα πόδια

Πηγή: basketblog.gr

Άσκηση 1

Ισορροπία με λυγισμένο πόδι, πέλμα στο γόνατο , κορμός πέφτει μπροστά, χέρια τεντωμένα ψηλά, κοιτάμε κάτω και κατεβάζουμε τα χέρια κάτω και προς τα πίσω. Επαναλαμβάνουμε για 1΄στη κάθε πλευρά.

Άσκηση 2

Το ένα πόδι τεντωμένο , το άλλο λυγισμένο ψηλά, μύτη ποδιού κοιτάει προς τα κάτω, τεντώνουμε το λυγισμένο πόδι πίσω παράλληλα με το χέρι και επανερχόμαστε στην αρχική θέση. Επαναλαμβάνουμε για 1΄ στη κάθε πλευρά.

Άσκηση 3

Βαθύ κάθισμα, κορμός σταθερός, σηκωνόμαστε με ελαφρώς λυγισμένα πόδια και επανερχόμαστε στην αρχική θέση. Επαναλαμβάνουμε για 1΄

Άσκηση 4

Το ένα πόδι τεντωμένο πίσω , το άλλο μπροστά λυγισμένο, παλάμη στο έδαφος, τεντώνουμε και λυγίζουμε για 1΄στη κάθε πλευρά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *