Ασκήσεις στο σπίτι με ένα σχοινάκι

Πηγή: tlife.gr

Το top πρόγραμμα για να κάψετε λίπος και να γραμμώσετε!

ΑΣΚΗΣΗ 1 – ΘΕΣΗ 1

Λύγισε το αριστερό πόδι και πέρασε το σχοινάκι κάτω από το πέλμα.

σχοινάκι

ΑΣΚΗΣΗ 1 – ΘΕΣΗ 2

Τέντωσε ευθεία το πόδι. Έλα στην αρχική σου θέση και κάνε 3 σετ των 10 επαναλήψεων σε κάθε πόδι.

σχοινάκι

ΑΣΚΗΣΗ 2

Κάνε σχοινάκι για 4 λεπτά ή όσο περισσότερο μπορείς.

σχοινάκι

ΑΣΚΗΣΗ 3 – ΘΕΣΗ 1

Κάτσε στους γλουτούς, λύγισε τα πόδια και πέρασε στα πέλματα το σχοινάκι.

σχοινάκι

ΑΣΚΗΣΗ 3 – ΘΕΣΗ 2

Τέντωσε ψηλά τα πόδια. Έλα στην αρχική σου θέση και κάνε 3 σετ των 10 επαναλήψεων σε κάθε πόδι.

σχοινάκι

ΑΣΚΗΣΗ 4 – ΘΕΣΗ 1

Ξάπλωσε, λύγισε το δεξί πόδι και τέντωσε το αριστερό στον αέρα. Κράτησε το σχοινάκι με τα χέρια σου και τοποθέτησέ το προς τα πίσω.

σχοινάκι

ΑΣΚΗΣΗ 4 – ΘΕΣΗ 2

Σήκωσε το αριστερό πόδι και το κεφάλι από το έδαφος και φέρε τα χέρια προς το πόδι. Έλα στην αρχική σου θέση και κάνε 3 σετ των 10 επαναλήψεων σε κάθε πόδι.

σχοινάκι

ΑΣΚΗΣΗ 5 – ΘΕΣΗ 1

Κάτσε στους γλουτούς, λύγισε τα πόδια στο αέρα και τοποθέτησέ τα ανάμεσα στα χέρια σου.

σχοινάκι

ΑΣΚΗΣΗ 5 – ΘΕΣΗ 2

Ξάπλωσε προς τα πίσω. Με μια κίνηση έλα στην αρχική σου θέση και κάνε 3 σετ των 10 επαναλήψεων σε κάθε πόδι.

σχοινάκι

ΑΣΚΗΣΗ 6 – ΘΕΣΗ 1

Τέντωσε τα πόδια, σήκωσε ελαφρώς την πλάτη από το έδαφος και πέρασε το σχοινάκι στα πέλματά σου.

σχοινάκι

ΑΣΚΗΣΗ 6 – ΘΕΣΗ 2

Σήκωσε κι άλλο την πλάτη και άνοιξε τα χέρια. Έλα στην αρχική σου θέση και κάνε 3 σετ των 10 επαναλήψεων.

σχοινάκι
Tip: Οι αναερόβιες ασκήσεις θα σας βοηθήσουν να γραμμώσετε και να τονώσετε τους μύες, ενώ οι αερόβιες να κάψετε λίπος και να δείτε τους πόντους από το σώμα σας να μειώνονται.

Credits Φωτογράφιση: Αλέξανδρος Μακρής

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *