Τα καλοκαιρινά μας προγράμματα

Από τις 7/7 ισχύουν τα καλοκαιρινά μας προγράμματα! Δείτε τις νέες ώρες και ελάτε να γυμναστείτε με τους καλύτερους στα Pilates By Mandy! Γυμναστική δεν είναι μόνο ομορφιά αλλά και υγεία!!

Νέα Σμύρνη

nea-smirni-july

Ελληνικό

elliniko-july

Άλιμος

alimos july

Θέλεις αδύνατα και γυμνασμένα πόδια; Κάνε αυτές τις ασκήσεις!

Πηγή: tlife.gr

ΑΣΚΗΣΗ 1 – ΘΕΣΗ 1

Ξαπλωμένη. Το ένα πόδι τεντωμένο και το άλλο λυγισμένο. Η πλάτη ψηλά, δεν ακουμπά το έδαφος.

ΑΣΚΗΣΗ 1 – ΘΕΣΗ 2

Σηκώνεις το τεντωμένο πόδι.

ΑΣΚΗΣΗ 2 – ΘΕΣΗ 1

Ξαπλωμένη έχεις τα πόδια ψηλά λυγισμένα.

ΑΣΚΗΣΗ 2 – ΘΕΣΗ 2

Τεντώνεις πάνω.

ΑΣΚΗΣΗ 3 – ΘΕΣΗ 1

Στο πλάι πόδι λυγισμένο και το άλλο τεντωμένο ψηλά.

ΑΣΚΗΣΗ 3 – ΘΕΣΗ 2

Ανεβάζεις τελείως πάνω.

ΑΣΚΗΣΗ 4 – ΘΕΣΗ 1

Πόδια λυγισμένα πίσω

ΑΣΚΗΣΗ 4 – ΘΕΣΗ 2

Ανεβάζεις λυγισμένο πόδι.

ΑΣΚΗΣΗ 5

Πόδια ανοιχτά τεντωμένα. Ο κορμός πάνω στο πόδι, τεντώνεις.

Ασκήσεις για γραμμωμένα χέρια

Πηγή: manamia.gr

Άσκηση 1η

Τα πόδια μας είναι ελαφρώς ανοιγμένα στο άνοιγμα της λεκάνης και τα γόνατά μας είναι λυγισμένα, όσο μπορούμε σε ορθή γωνία. Δεν κατεβάζουμε τη λεκάνη μας, είναι στην ίδια ευθεία με τα γόνατά μας! Στερεώνουμε τα χέρια μας σε ένα χαμηλό σημείο και λυγίζουμε μέχρι οι ώμοι μας να έρθουν στο ύψος του αγκώνα μας. Επανερχόμαστε στην αρχική μας θέση. Κάνουμε 2 σετ από 30 επαναλήψεις.

Άσκηση 2η

Καθόμαστε σε ένα σταθερό σημείο. Τα χέρια μας είναι τεντωμένα στο πλάι, στο ύψος των ώμων και οι παλάμες μας είναι ανοιχτές.

Εισπνέοντας, τα ανεβάζουμε διατηρώντας ίσια την πλάτη μας και εκπνέοντας, τα κατεβάζουμε πάλι στο ύψος των ώμων, με σταθερή και απότομη κίνηση. Κάνουμε 40 επαναλήψεις.

Άσκηση 3η

Οι αγκώνες μας ακουμπάνε σε ένα σταθερό ψηλό σημείο, είμαστε στις μύτες των ποδιών μας και τα γόνατά μας είναι τεντωμένα. Όλο μας το σώμα είναι σε μία ευθεία. Όλη η ένταση της άσκησης είναι στους ώμους, για να μην επιβαρύνουμε τη μέση μας. Μένουμε στη θέση αυτή για 1 λεπτό.

Ασκήσεις για όλο το σώμα με τη βοήθεια ενός ring

Πηγή: basketblog.gr

ΑΣΚΗΣΗ 1

Εδραία θέση, ίσια πλάτη, κάτω οι ώμοι, έξω ο θώρακας. Το ring λίγο πιο πάνω από τα γόνατα. Εκπνέοντας πιέζω, δεν το αφήνω να με τινάζει στην επιστροφή. Δουλεύω 1′.

mandy manamia-2

mandy manamia-3

ΑΣΚΗΣΗ 2

Οκλαδόν, ring στον ώμο. Αγκώνας ανοιχτός, δεν σπάει ο καρπός. Εκπνέοντας πιέζω ring. Δουλεύω 1′ στο κάθε χέρι.

mandy manamia-4

mandy manamia-5

ΑΣΚΗΣΗ 3

Ξαπλώνω στο έδαφος, κάτω κεφάλι και χέρια. Λεκάνη ισομετρικά ψηλά, ένα πόδι πατάω στο έδαφος, ένα στο ring. Εκπνέοντας πιέζω το ring χωρίς να πέφτει η λεκάνη. Δουλεύω 1′ στο κάθε πόδι.

mandy manamia-6

mandy manamia-71

Διάταση

Το κάτω πόδι λυγισμένο, στήριξη σε αγκώνα. Τραβάω το πόδι με το ring διατηρώντας το τεντωμένο. Δουλεύω 30» στο κάθε πόδι.

mandy manamia-8

– See more at: http://basketblog.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=143861%3A-ring&catid=258%3A2013-10-15-18-13-52&Itemid=271#sthash.rzdRrOjv.dpuf