Ασκήσεις για γλουτούς και ψωμάκια

Πηγή: basketblog.gr

ΑΣΚΗΣΗ 1

Διάταση απαγωγών, το ένα πόδι πάνω στο άλλο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ζέσταμα και αποθεραπεία.

psomia

ΑΣΚΗΣΗ 2

Παλάμες-ώμους στην ίδια ευθεία στήριξη σε παλάμες και γόνατο, το ένα γόνατο έρχεται πίσω απο το άλλο λυγισμένο και εκπνέοντας τεντώνω και μακραίνω πίσω. 1′ στο κάθε πόδι.

psomia 2

psomia 3

ΑΣΚΗΣΗ 3

Παλάμες-ώμους στην ίδια ευθεία αστράγαλο γόνατο εκπνέοντας σηκώνω λεκάνη. 1′ στη κάθε πλευρά.

psomia 4

psomia 5

ΑΣΚΗΣΗ 4

Παλάμες-ώμους στην ιδια ευθεία το ένα πόδι πατάει στο έδαφος το άλλο τεντωμένο εισπνέοντας κατεβάζω λεκάνη και εκπνέοντας σηκώνομαι ψηλά. 1′ στη κάθε πλευρά.

psomia 6

psomia 7

ΑΣΚΗΣΗ 5

Σε όρθια θέση, ελαφρώς λυγισμένο πόδι στήριξης, χέρια πίσω, εισπνέοντας μαζεύω γόνατο  εκπνέοντας κλωστάω πίσω. 1′ σε κάθε πλευρά.

psomia 8

Να είστε όλοι εκεί! Μαζί!

20160914_161932

Η Lanes Running Team στις 25 Σεπτεμβρίου τρέχει ξανά, με σκοπό να ενισχύσει το έργο του Πανελλήνιου Συλλόγου Γυναικών «Άλμα Ζωής» που μάχεται κατά του Καρκίνου του Μαστού.

Μαντώ Γαστεράτου / Mado Gasteratou και Μάντη Γεώργιος Περσάκη, συμπληρώνοντας η μία τα βήματα της άλλης, θα βρίσκονται εκεί για να μας εμπνεύσουν και να μας υποστηρίξουν. #grrace2016

Εσύ ποιον/α φίλο/η θα επιλέξεις για να σταθεί… πλάι σου και να τερματίσετε μαζί;
Μπες εδώ και δήλωσέ μας το ταίρι που σε συμπληρώνει:http://laneshealth.gr/runningteam/

Και η επιτυχία στο #navarinochallenge συνεχίζεται

Τα pilates by Mandy εκπροσωπούμενα από τη Μάντη Περσάκη, τον Αλέξανδρο Νικολαϊδη και τους συνεργάτες τους βρέθηκαν το Σαββατοκύριακο για ακόμη μία χρονιά στο Νavarino challenge. Η ανταπόκριση του κόσμου στο κάλεσμά μας ήταν τεράστια, με αποτέλεσμα πάνω από εκατό άτομα να βρίσκονται κάθε φορά στα μαθήματα τόσο των pilates όσο και του kick boxing.

received_1155648734496584

received_1155648721163252

Για ακόμη μία χρονιά το navarino challenge αποτέλεσε πόλο έλξης για οικογένειες και παιδιά καθώς και ανθρώπους όλων των ηλικιών οι οποίοι είχαν να δυνατότητα να ζήσουν μία μοναδική εμπειρία γεμάτη αθλητισμό και υγεία. Όλοι είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν, αν δεν τον ήξεραν, τον τρόπο εκγύμνασης από την αγαπημένη μας, Μάντη Περσάκη και τον εξίσου καταπληκτικό προπονητή στο είδος του, Αλέξανδρο Νικολαΐδη.

Η άθληση είναι διασκέδαση την οποία όλοι μας πρέπει να απολαμβάνουμε και να την αποζητούμε σε κάθε φάση της ζωής μας. Μέσα από αυτή παίρνουμε δύναμη και ώθηση για να αντιμετωπίζουμε την καθημερινότητά μας με αισιοδοξία.

 

 

Πρόγραμμα για γράμμωση

Πηγή: botanichub.garnier.gr
Άσκηση 1
παλάμες ώμους στην ίδια ευθεία ένα πόδι λυγισμένο πατάει στο έδαφος το άλλο τεντωμένο εκπνέοντας ανεβάζω τη λεκάνη διατηρώντας το πόδι ψηλά. 1΄στη κάθε πλευράΆσκηση 2
πλάγια θέση ένα πόδι λυγισμένο το αλλο τεντωμένο στήριξη σε αγκώνα εκπνέοντας ανεβάζω το τεντωμένο. 1΄ στη κάθε πλευρά

Άσκηση 3
ένα πόδι πατάει το άλλο τεντωμένο χέρια πίσω τεντωμένα εκπνέοντας ανεβάζω πόδι και κορμό διατηρώντας ίσια πλάτη . 1΄στη κάθε πλευρά

Άσκηση 4
ένα πόδι λυγισμένο το αλλο τεντωμένο χέρια δεμένα πίσω απο το κεφάλι κορμός ψηλά σταθερά ισομετρικά και μένω 30″ το ίδιο αλλάζοντας θέση στα πόδια.

Άσκηση 5
διάταση ή άνοιγμα χρησιμοποιησέ την όπως θέλεις
ενώνουμε πατούσες με αγκώνες πιέζω γόνατα εξωτερικά διατηρώντας ίσια πλάτη. 30″

Άσκηση 6
πλάγια θέση ένα πόδι λυγισμένο το αλλο τεντωμένο εκπνέοντας ενώνω παλάμη ποδοκνημική. 1΄

Άσκηση 7 φώτο
ένα χέρι στο κεφάλι το άλλο στη μέση εκπνέοντας ανεβάζω ποδι. 1΄ στη κάθε πλευρά

Άσκηση 8
οκλαδόν μακραίνω χέρια ψηλά διατηρώντας ίσια πλάτη , η ένταση είναι στις οσφυικές μοίρες και τους ώμους μικρές πιέσεις με τεντωμένα χέρια.

Άσκηση 9
οκλαδόν τραβάω αγκώνα πίσω από το κεφάλι και μένω για 30″

Από τις 12/9 τα νέα μας προγράμματα, yoga, kickboxing και χορού

Από τις 12 Σεπτεμβρίου «επιστρέφουν» τα νέα μας προγράμματα, yoga, χορού και kickboxing.

Τα Pilates by Mandy και η Μάντη Περσάκη προσωπικά έχοντας ως γνώμονα τις δικές σας επιθυμίες εντάσσουν, όπως κάθε χρόνο μετά τις καλοκαιρινές διακοπές, τα νέα προγράμματα τα οποία θα σας ενθουσιάσουν.

Επιστρέψαμε πιο δυναμικά από ποτέ!

 

Τα pilates by Mandy επέστρεψαν από τις… διακοπές ακόμα πιο ανανεωμένα και σας περιμένουν όλους ώστε να έχουμε ένα μοναδικό χειμώνα με νέα προγράμματα και πολύ…pilates!
Η Μάντη Περσάκη και οι συνεργάτες της σας υπόσχονται πολλές εκπλήξεις οι οποίες θα σας κάνουν να νιώσετε υπέροχα με τον εαυτό σας και το σώμα σας.
Ελάτε στα studios και κάντε πραγματικότητα όσα επιθυμείτε τόσα χρόνια. Είμαστε εδώ για εσάς και τις επιθυμίες σας!

Ασκήσεις με τη βοήθεια ενος ring

Πηγή: basketblog.gr

Άσκηση 1 – Διάταση

Πόδια τεντωμένα, τοποθετώ και τα 2 χέρια πάνω στη λαβή του ring διατηρώ ίσια πλάτη και πιέζω μπροστά στα όρια του εφικτού. 30″.

ss7

Άσκηση 2

Χέρια σταθερά πίσω απο το κεφάλι κορμός ψηλά ισομετρικά περνάω πόδια μέσα απο το ring, τα διατηρώ τεντωμένα φέρνω μέσα τα ισχύα ώστε να ακουμπάνε έδαφος εισπνέοντας ανεβάζω και εκπνέοντας κατεβάζω πόδια. 2φορές Χ30″.

ss6

ss5

Άσκηση 3

Στήριξη σε αγκώνα το άλλο χέρι τεντωμένο τοποθετώ το ring λίγο πιο πάνω απο τους αστραγάλους εισπνέοντας λυγίζω εκπνέοντας τεντώνω πόδι. 1′ στη κάθε πλευρά.

ss4

ss3

Άσκηση 4

Το ring πάνω απο το κεφάλι ίσια πλάτη εκπνέοντας πιέζω το ring και δεν το αφήνω να με τινάξει στην επαναφορά. 2 φορές Χ1′.

ss2

ss1