Γυμναστείτε για να διατηρήσετε το βάρος σας μέσα στις γιορτές του Πάσχα

Πηγή: basketblog.gr

Γυμναστείτε 10΄ την ημέρα για να διατηρήσετε το βάρος σας μέσα στις γιορτές του Πάσχα

1η άσκηση – μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως αποθεραπεία

Το ένα πόδι τεντωμένο το κάτω λυγισμένο σταθερό ακουμπάει στο έδαφος, τραβάμε το πάνω πόδι προς το κεφάλι τόσο όσο να μη πονάμε. Μένουμε για 1΄

persaki1-pasxa

Άσκηση 2+8

Το ενα πόδι πίσω τεντωμένο κορμός πέφτει μπροστά το άλλο πόδι μπροστά με αντίθετο χέρι να ακουμπάει στο γόνατο, σηκώνουμε πόδι με αντίθετο χέρι ταυτόχρονα. Επαναλαμβάνουμε για 1΄

persaki2-pasxa

3η άσκηση 

Στήριξη σε αγκώνες μύτες ποδιών στο έδαφος κορμός σταθερός τεντώνουμε μια το ένα μια το άλλο χέρι εναλλαξ, η δύναμη στο κέντρο  του σώματος.Επαναλαμβάνουμε 1΄

persaki3-pasxa

persaki4-pasxa

4η άσκηση 
Στηριζόμαστε  στον αγκώνα πόδια  ενωμένα πάνω από το έδαφος σηκώνουμε  προς το κορμό σταθερά με ίσια πλάτη. Επαναλαμβάνουμε για 1΄

persaki5-pasxa

persaki6-pasxa

Διάταση

Tο ένα πόδι πίσω το αλλο λυγισμένο μπροστά ο κορμός πέφτει προς το πόδι. Μένουμε για 1΄ και απο τις δύο πλευρές

persaki7-pasxa

Καλό Πάσχα σε όλους!

Η Μάντη Περσάκη και οι συνεργάτες των Pilates by Mandy σας εύχονται Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα.
Τα Pilates by Mandy θα είναι κλειστά από το απόγευμα της Πέμπτης(28/4) έως την Τρίτη (3/5). Επιστροφή στις προπονήσεις μας λοιπόν από την Τετάρτη (4/5).
Να περάσετε υπέροχα και να… προσέχετε καθώς επιστρέφουμε δυναμικά μετά το Πάσχα. Καλοκαίρι έρχεται…

Outdoor Training

Πηγή: basketblog.gr

Ανοιγμα και Διάταση

Δένω τα χέρια πίσω από την πλάτη και τα σηκώνω όσο πιο ψηλά μπορώ. Μένω για 30″.

outdoor

ΑΣΚΗΣΗ 1

Σταθερά λυγισμένο το ένα πόδι, κέντρο βάρους μπροστά, χέρια ανοιχτά. Εισπνέοντας λυγίζω, εκπνέοντας τεντώνω το πίσω πόδι. Δουλεύω 1′ στην κάθε πλευρά.

outdoor-2

outdoor-3

ΑΣΚΗΣΗ 2

Όρθια θέση, ίσια πλάτη,χέρια τεντωμένα στο ύψος των ώμων. Εισπνέοντας λυγίζω, εκπνέοντας τεντώνω το πόδι που βρίσκεται πάνω, λυγίζω ελαφρώς το πόδι στήριξης και γέρνω πίσω τον κορμό. Δουλεύω 1′ στην κάθε μεριά.

outdoor-4

outdoor-5

ΑΣΚΗΣΗ 3

Παλάμες ώμοι στην ίδια ευθεία,πατάω στις μύτες των ποδιών με λυγισμένα γόνατα. Εκπνέοντας τεντώνω και τα δύο πόδια και κλωτσάω με το ένα όσο πιο ψηλά μπορώ. Δουλεύω 30 επαναλήψεις στο κάθε πόδι.

outdoor-6

outdoor-7

ΑΣΚΗΣΗ 4

Όρθια θέση, χέρια ανοιχτά και τεντωμένα στην ευθεία των ώμων. Εισπνέοντας λυγίζω,εκπνέοντας ανοίγω πόδι πλάι. Δουλεύω 1′ στην κάθε πλευρά.

outdoor-8

outdoor-9

– See more at: http://www.basketblog.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=159425%3Aoutdoor-training&catid=258%3A2013-10-15-18-13-52&Itemid=271#sthash.m7YPLUzy.dpuf