Μπαίνει στον 8ο μήνα εγκυμοσύνης και δεν σταματά τις προπονήσεις!

Πηγή: antenna.gr

Η Μάντη Περσάκη, η καθηγήτρια φυσικής αγωγής, δεν σταματά ούτε τώρα τις προπονήσεις. Σε 2,5 περίπου μήνες θα φέρει στον κόσμο ένα αγοράκι, τον καρπό του έρωτα της με το σύζυγο της Αλέξανδρο Νικολαϊδη, αθλητή του kick boxing κι αστυνομικό και δεν λέει να σταματήσει τη μεγάλη της αγάπη, το pilates.

Η κορυφαία pilates instructor σήμερα παρέδωσε μαθήματα aqua pilates στην παραλία της Αλμυρής στην Κόρινθο, όπου δεν ήταν λίγες οι λάτρεις της γυμναστικής που έσπευσαν να την ακολουθήσουν κατά γράμμα στις ασκήσεις. Στο πλευρό της πάντα ο αγαπημένος της Αλέξανδρος που την προσέχει από την πρώτη στιγμή της εγκυμοσύνης της, πόσο μάλλον τώρα που διανύει τους τελευταίους μήνες για τη γέννηση του γιου τους, ο οποίος κατά γενική ομολογία από όσους τον γνωρίζουν είναι πολύ αξιόλογο παιδί.

Μ. ΠΕΡΣΑΚΗ - 8ο ΜΗΝΑ ΕΓΓΥΜΟΣΥΝΗΣ -  ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΟ PILATES

Η μελαχρινή 25χρονη καλλονή πριν από λίγες μέρες γιόρτασε τα γενέθλια της. Οι μαθητές της στα γυμναστήρια της είχαν ετοιμάσει μια τούρτα έκπληξη, ενώ το ίδιο βράδυ βγήκε μαζί με τον Αλέξανδρο για φαγητό. Θέλοντας να μοιραστεί με τους followers της, την αγάπη, την εκτίμηση και το πάθος για το σύζυγο της,  ανέβασε μια φωτογραφία στο Instagram όπου έγραψε χαρακτηριστικά «Το πιο όμορφο δώρο για μένα είσαι εσύ! Εύχομαι ο μπέμπης να σου μοιάζει!»

Ό, τι καλύτερο ευχόμαστε στο πολύ όμορφο ζευγάρι, που βλέπει τα ωραιότερα όνειρα του να εκπληρώνονται και ζουν την απόλυτη ευτυχία!

Μ. ΠΕΡΣΑΚΗ - 8ο ΜΗΝΑ ΕΓΓΥΜΟΣΥΝΗΣ -  ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΟ PILATES

Μ. ΠΕΡΣΑΚΗ - 8ο ΜΗΝΑ ΕΓΓΥΜΟΣΥΝΗΣ -  ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΟ PILATES

Μ. ΠΕΡΣΑΚΗ - 8ο ΜΗΝΑ ΕΓΓΥΜΟΣΥΝΗΣ -  ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΟ PILATES

Τα PbM στο Freebeachbar στην Αλμυρή Κορινθίας!

Χθές (26/07) , τα γυμναστήρια Pilates by Mandy σε συνεργασία με το Freebeachbar  στην Αλμυρή Κορινθίας προσέφεραν ένα μάθημα aqua pilates δωρεάν στους λουόμενους.

Η συμμετοχή του κόσμου ξεπέρασε κάθε προσδοκία καθώς μικροί και μεγάλοι συμμετείχαν στο μάθημα που παρέδωσε η Μάντη Περσάκη και οι συνεργάτες της.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, η γνωστή γυμνάστρια η οποία διανύει τον 8ο μήνα της εγκυμοσύνης της,  έσβησε τα κεράκια για τα γενέθλιά της έχοντας στο πλευρό της το σύζυγό της, Αλέξανδρο Νικολαϊδη, την οικογένειά της, τους συνεργάτες και φίλους της. free4free1

Η καλύτερη άσκηση για τον δικό σου σωματότυπο!

Πηγή: manamia.gr
Το Pilates είναι μια μορφή άσκησης στην οποία η δύναμη ξεκινάει πάντα από το κέντρο μας. Αυτό σημαίνει ότι γυμνάζουμε τους κοιλιακούς μας σε κάθε επανάληψη, ακόμα και όταν δουλεύουμε άλλες μυϊκές ομάδες. Για τον λόγο αυτό, μπορεί να θεωρηθεί η ιδανική μορφή άσκησης για όποιον θα ήθελε να μειώσει το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς.

Το γρήγορο περπάτημα ή το χαλαρό τρέξιμο μπορεί να θεωρηθεί από τις καλύτερες μορφές άσκησης για όποιον θα ήθελε να κάψει λίπος από τα πόδια, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δε γυμνάζει και το υπόλοιπο σώμα.

Όσοι έχετε αδύναμα χέρια, είναι ευκαιρία τους καλοκαιρινούς μήνες να κολυμπάτε. Με το κολύμπι δυναμώνετε και αποκτάτε γράμμωση στους ώμους και στα χέρια. Αξιοποιήστε λοιπόν το καλοκαιράκι!

Για τέλειους γλουτούς, σας προτείνω να κάνετε μια επιλογή ασκήσεων για γλουτούς από τη μέθοδο Ρilates και να δουλεύετε καθημερινά 15-20΄ για να δείτε πιο άμεσα αποτελέσματα. Εντάξτε στην καθημερινότητά σας τις ασκήσεις που έχουμε δείξει και απολαύστε το σώμα σας.

Όλες οι μορφές άσκησης που προανέφερα είναι απολύτως ασφαλείς και γυμνάζουν όλο το σώμα, επικεντρώνοντας σε κάποιες συγκεκριμένες περιοχές. Υιοθετήστε το είδος άσκησης που σας ταιριάζει καλύτερα και που απολαμβάνετε περισσότερο, ώστε να αγαπήσετε την άσκηση και να τη βάλετε στη ζωή σας. Φυσικά ο συνδυασμός διατροφής και άσκησης θα σας βοηθήσει να φτάσετε πιο σωστά και πιο γρήγορα στον στόχο σας!

Απαλλάξου από τα ενοχλητικά ψωμάκια με αυτές τις ασκήσεις!

Πηγή: tlife.gr

t1

ΑΣΚΗΣΗ 1 – ΘΕΣΗ 1

Σε όρθια θέση, το ένα πόδι πατάει στο έδαφος και το άλλο ελαφρώς ανοιχτό χωρίς το πέλμα να πατάει κάτω.

t2

ΑΣΚΗΣΗ 1 – ΘΕΣΗ 2

Ανεβάζεις το πόδι σηκωμένο.

t3

ΑΣΚΗΣΗ 2 – ΘΕΣΗ 1

Το πόδι τεντωμένο πατάει στο έδαφος και το άλλο λυγισμένο και σηκωμένο.

t4

ΑΣΚΗΣΗ 2 – ΘΕΣΗ 2

Ανοίγεις το πόδι αριστερά. Οι μύτες κοιτούν προς τα κάτω.

ΑΣΚΗΣΗ 3 – ΘΕΣΗ 1

Το ένα πόδι λυγισμένο και το άλλο τεντωμένο και ανοιχτό προς τα αριστερά. Οι μύτες ακουμπούν το έδαφος. Ο κορμός μπροστά και τα χέρια τεντωμένα μπροστά.

ΑΣΚΗΣΗ 3 – ΘΕΣΗ 2

Από την ίδια θέση σηκώνεις το πόδι.

ΑΣΚΗΣΗ 4 – ΘΕΣΗ 1

Έχεις το πόδι τεντωμένο ψηλά. Οι μύτες κοιτούν προς τα κάτω. Τα χέρια ψηλά και τεντωμένα.

ΑΣΚΗΣΗ 4 – ΘΕΣΗ 2

Ανοίγεις το πόδι προς τα αριστερά.

ΔΙΑΤΑΣΗ

Το γόνατο λυγισμένο και σηκωμένο με φορά προς τα δεξιά. Το χέρι σου πιάνει το γόνατο και το πιέζει. Το δεξί σου χέρι ανοιχτό και τεντωμένο.