Ο διάσημος χορευτής Τσιάγο στα PbM

Ο διάσημος Βραζιλιάνος χορευτής Τσιάγο παραδίδει μαθήματα χορού στα pilates by Mandy κάθε Παρασκευή 21:00-22:00 στο studio της Νέας Σμύρνης.

Έτσι, όλοι οι πελάτες των γυμναστηρίων μας έχουν τη δυνατότητα να διδαχθούν από το μοναδικό στο είδος του χορευτή ο οποίος είναι ειδήμων σ’αυτό που κάνει.
Σας περιμένουμε όλους να δοκιμάσετε και να διασκεδάσετε μαζί μας σε…. βραζιλιάνικους ρυθμούς.

Νέα τμήματα- Σας περιμένουμε όλους!

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στο γυμναστήριο μας στη Ν.Σμύρνη κάθε Πέμπτη πρωί 11:00-12:00 θα λειτουργεί β αίθουσα με yoga, Σάββατο πρωι 9:00-10:00 β αίθουσα με παραδοσιακούς χορούς και 10:00-11:00 β αίθουσα με kickboxing.

Να σας υπενθυμίσουμε επίσης ότι κάθε Παρασκευή 21.00-22.00 έχουμε με τον δημοφιλή Τσιάγκο χορό Βrazu. 

Σας περιμένουμε όλους για προπόνηση!!!!

Η Μάντη Περσάκη φωτογραφίζεται για πρώτη φορά με τον γιο της!

Πηγή: peoplegreece.com

Η Μάντη Περσάκη είναι μια από τις διασημότερες γυμνάστριες με καριέρα που μετρά αρκετά χρόνια παρά το γεγονός ότι είναι μικρή σε ηλικία. Πριν 15 μήνες έφερε στον κόσμο το πρώτο παιδί της και παρά την εγκυμοσύνης της δούλευε και γυμναζόταν από την πρώτη μέχρι την τελευταία μέρα.

Σήμερα, έχει επιστρέψει στη δουλειά της, κάνει περισσότερα σχέδια για το μέλλον και φωτογραφίζεται για πρώτη φορά me τον 15 μηνών γιο της για το περιοδικό People.

Το pilates για εγκύους, αλλά και για νέες μαμάδες ήταν ένα μάθημα που η Μάντη Περσάκη καθιέρωσε στα γυμναστήριά της εδώ και χρόνια. Όπως εξηγεί  «Όταν μια γυναίκα έχει μία φυσιολογική, εύκολη εγκυμοσύνη, δεν έχει μεγάλα άγχη, οπότε συνήθως την απασχολεί αν θα χαλάσει το σώμα της, αν θα πάρει πολλά κιλά και από πότε θα μπορεί να γυμνάζεται» και συνεχίζει: «Είχα μία πολύ ευχάριστη και εύκολη εγκυμοσύνη, οπότε γυμναζόμουν από την πρώτη μέρα που έμαθα ότι είμαι έγκυος, μέχρι την τελευταία. Να φανταστείς 22.30 βράδυ έφυγα από το γυμναστήριο και στις 04.00 τα ξημερώματα μπήκα για να γεννήσω!  Αλλά τονίζω ότι δεν είχα προβλήματα, γιατί το βασικό είναι να δώσει τη συγκατάθεση ο γιατρός της στην κάθε εγκυμονούσα».

Το pilates για εγκύους, αλλά και για νέες μαμάδες ήταν ένα μάθημα που η Μάντη Περσάκη καθιέρωσε στα γυμναστήριά της εδώ και χρόνια. Όπως εξηγεί  «Όταν μια γυναίκα έχει μία φυσιολογική, εύκολη εγκυμοσύνη, δεν έχει μεγάλα άγχη, οπότε συνήθως την απασχολεί αν θα χαλάσει το σώμα της, αν θα πάρει πολλά κιλά και από πότε θα μπορεί να γυμνάζεται».

Η ίδια είχε μια καλή εγκυμοσύνη. «Είχα μία πολύ ευχάριστη και εύκολη εγκυμοσύνη, οπότε γυμναζόμουν από την πρώτη μέρα που έμαθα ότι είμαι έγκυος, μέχρι την τελευταία. Να φανταστείς 22.30 βράδυ έφυγα από το γυμναστήριο και στις 04.00 τα ξημερώματα μπήκα για να γεννήσω!  Αλλά τονίζω ότι δεν είχα προβλήματα, γιατί το βασικό είναι να δώσει τη συγκατάθεση ο γιατρός της στην κάθε εγκυμονούσα».

Σήμερα, η Μάντη Περσάκη εκτός από τα μαθήματα pilates για εγκύους παραδίδει μαθήματα pilates και για μαμάδες –που πηγαίνουν στο μάθημα μαζί με τα μωράκια τους. Πώς ακριβώς μπορεί ένα μωρό να ακολουθήσει τη μαμά του σε μια τέτοια διαδικασία; «Όταν το μωρό βρίσκεται στην κοιλιά βιώνει όσα νιώθει η μητέρα. Αν η έγκυος είναι καλά και κάνει πράγματα που ωφελούν την υγεία της, αυτό περνάει και στο μωρό. Από τη στιγμή που το μωρό γεννιέται το μόνο που θέλει είναι να περνά χρόνο με τη μαμά του. Συνδέονται πολύ συναισθηματικά. Στα συγκεκριμένα τμήματα άσκησης, τα μωρά δεν γυμνάζονται, λειτουργούν περισσότερο σαν «βαράκι» για τη μαμά. Και είναι εξίσου καλό γιατί ουσιαστικά όλη μέρα η μητέρα σηκώνει ένα συγκεκριμένο βάρος, αυτό του μωρού της. Οπότε όταν κάνει γυμναστική με αυτό το βάρος είναι ότι καλύτερο για το σώμα της, γιατί βελτιώνει και δύναμη και φυσική κατάσταση και μπορεί να ανταπεξέρθει καλύτερα στην καθημερινότητά της. Το παιδί μπορεί να ξεκινήσει να κάνει κι αυτό ασκήσεις με τη μαμά του, μόνο μετά τα 2 του χρόνια», εξηγεί η ίδια.

Πόσο χρόνο, όμως, μοιράζεται με τον γιο της; «Δουλεύω πολλές ώρες και είναι δύσκολο να τον φέρνω στο γυμναστήριο. Όταν γυρνάω σπίτι όμως προσπαθώ να κάνω μαζί τους παιχνίδια που έχουν να κάνουν με άσκηση και νευρομυικό συντονισμό».

Και πώς είναι η ζωή στο σπίτι με ένα μωρό; Η Μάντη λέει πως η ζωή της έχει αλλάξει άρδειν. «Μου το έλεγαν και δεν το πίστευα. Έχεις άλλες ανάγκες, άλλες προτεραιότητες. Ζεις για το μωρό σου. Δουλεύω πολύ και έτσι όλο τον ελεύθερό μου χρόνο τον αφιερώνω στον μικρό. Δεν θα φύγω ούτε μία μέρα με τον άντρα μου, γιατί η ανάγκη μας είναι να τον δούμε».

Η Μάντη Περσάκη είναι μόλις 28 ετών και έχει ήδη μια σπουδαία καριέρα και οικογένεια. Γιατί αποφάσισε να μπει από μικρή σε αυτή τη διαδικασία; «Ήμουν κολυμβήτρια (και μετά σπούδασα στα ΤΕΦΑΑ) και νομίζω πως οι περισσότεροι αθλητές θέλουμε να κάνουμε μικροί οικογένεια. Περνάμε πολλές ώρες στην προπόνηση κι όταν επιστρέφουμε σπίτι δεν έχουμε πολλές επιλογές γιατί την επομένη έχουμε πάλι προπόνηση. Οι αθλητές επιδιώκουν μία ήρεμη ζωή και η οικογένεια στο προσφέρει αυτό».

Όταν, όμως, δουλεύεις τόσες πολλές ώρες και έχεις παιδί πόσο εύκολο είναι να «φροντίσεις» τον έρωτα και να διατηρήσεις τη φλόγα αναμμένη; Αναρωτιέμαι πως διατηρείται ο έρωτας μετά τον ερχομό ενός μωρού και μάλιστα με τόσο φορτωμένο πρόγραμμα. «Νομίζω πως αυτό είναι το μυστικό! Δεν προλαβαίνουμε να είμαστε όλη μέρα μαζί. Δεν βλεπόμαστε πολύ. Δίνουμε ραντεβού στο σπίτι! Είναι μια νέα φάση κι αυτό. Όταν έχεις ένα παιδί δεν είναι προτεραιότητα το πότε θα διασκεδάσεις, αλλά το πότε θα περάσεις χρόνο με το μωρό. Πιστεύω πως αυτό που κρατάει δεμένο ένα ζευγάρι είναι ο κοινός στόχος. Εγώ με τον Αλέξανδρο  έχουμε κοινούς στόχους. Έτσι διατηρείται και ο έρωτας».


Ένα αδελφάκι για τον Βασίλη είναι στα σχέδιά τους; «Χαρίσαμε προχθές ένα μωράκι στον Βασίλη, ένα σκυλάκι και ήδη νιώθω ότι μεγάλωσε η οικογένεια. Ο μικρός είναι τρελαμένος με τα ζώα. Η τρίτη λέξη που είπε μετά το μαμά και μπαμπάς ήταν «γαβ»! Όσον αφορά το μωρό πιστεύω πως μία γυναίκα πρέπει να πάρει το χρόνο της, να αφήσει τον οργανισμό της να ξεκουραστεί. Η εγκυμοσύνη είναι ένα ισχυρό σοκ για την ψυχολογία και το σώμα. Επιπλέον, το μωρό έχει ανάγκη τη μαμά του, οπότε αν η μαμά του είναι έγκυος κάπως μοιράζεται το πράγμα. Θέλω να περάσει λίγο ο καιρός και μετά βλέπουμε». 

Ανοικτές και οι τρεις αίθουσες της Νέας Σμύρνης

Απο σήμερα (09/01) στις απογευματινές ώρες αιχμής θα λειτουργούν και οι τρεις μας αίθουσες στο γυμναστήριό της  Νέας Σμύρνης, οπότε δε θα υπάρχει θέμα θέσεων στα τμήματά μας.

Καλές προπονήσεις!!!!

Ημέρες που μένουν κλειστά τα PbM

Tα γυμναστήρια Pilates by Mandy θα παραμείνουν κλειστά λόγω εορτών 24,25,26,31 Δεκεμβρίου & 1,2,6 Ιανουαρίου.
Σας ευχόμαστε καλές γιορτές με υγεία.

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ: 10λεπτες ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά!

Οι ιδανικές ασκήσεις μπορούν να αποφέρουν την επίπεδη κοιλιά που επιθυμείς! Η Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής Μάντη Περσάκημας δείχνει ένα 10λεπτο πρόγραμμα που μπορείς εύκολα να κάνεις μόνη σου στο σπίτι και να αποκτήσεις επιτέλους αυτό που λέμε εμείς τα κορίτσια του fitness “flat belly”. Καταλαβαίνεις αγαπητή μου αναγνώστρια, ότι από τη στιγμή που μιλάμε για ένα 10λεπτο πρόγραμμα, θα πρέπει να μένεις πιστή στο καθημερινό σου ραντεβού και να είσαι σίγουρη πως σύντομα θα πεις “Bingo” και θα δείχνεις με καμάρι το έργο που έχτισες με επιμονή. Κάνε λοιπόν μια φορά τις ασκήσεις κι αν έχεις χρόνο επανέλαβε το πρόγραμμα…

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις
Ακολούθησε τη Μάντη βήμα – βήμα στις ασκήσεις και βεβαιώσου πως έχεις καταλάβει πως εκτελείται καθεμία.
Επανέλαβε τις ασκήσεις 5 φορές την εβδομάδα.
Εσωτερικά σε κάθε άσκηση θα βρεις πόσες φορές να επαναλάβεις τις ασκήσεις.

ΑΣΚΗΣΗ 1 – ΘΕΣΗ 1

Ξεκίνα με τις διατάσεις. Τέντωσε το αριστερό και το δεξί σου χέρι.

ΑΣΚΗΣΗ 2 – ΘΕΣΗ 1

Φέρε το δεξί χέρι στο δεξί πόδι και ύστερα επανέλαβε τη διάταση και από τα άλλα άκρα

ΑΣΚΗΣΗ 3 – ΘΕΣΗ 1

Κάτσε όρθια, λύγισε τα γόνατα και τέντωσε μπροστά τα χέρια.

ΑΣΚΗΣΗ 3 – ΘΕΣΗ 2

Τέντωσε τα γόνατα και κατέβασε τα χέρια.

ΑΣΚΗΣΗ 3 – ΘΕΣΗ 3

Κάνε ένα μικρό πήδημα με ελαφρώς ανοιχτά πόδια και τεντωμένα χέρια. Έλα στην αρχική σου θέση και κάνε 4 σετ των 10 επαναλήψεων.

ΑΣΚΗΣΗ 4 – ΘΕΣΗ 1

Κάτσε στα γόνατα και στηρίξου στις παλάμες.

ΑΣΚΗΣΗ 4 – ΘΕΣΗ 2

Λύγισε τους αγκώνες και χαμήλωσε το στήθος. Έλα στην αρχική σου θέση και κάνε 4 σετ των 10 επαναλήψεων.

ΑΣΚΗΣΗ 5 – ΘΕΣΗ 1

Ξάπλωσε στο έδαφος και φέρε τις παλάμες πίσω από το κεφάλι.

ΑΣΚΗΣΗ 5 – ΘΕΣΗ 2

Σήκωσε ελαφρώς το κεφάλι και τα γόνατα. Έλα στην αρχική σου θέση και κάνε 4 σετ των 10 επαναλήψεων.

Η Μάντη και τα PbM στον ημιμαραθώνιο αγάπης

Η Μάντη Περσάκη και οι συνεργάτες της συμμετείχαν στον Ημιμαραθώνιο Αγάπης που πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί με πρωτοβουλία των φροντιστηρίων «Κεφαλά» σε συνεργασία με το Δήμο Ηλιούπολης.

received_1799189577015031
Πλήθος κόσμου συμμετείχε σήμερα στον αγώνα δρόμου για καλό σκοπό και τα pilates by Mandy δε γινόταν να μην ανταποκριθούν στο κάλεσμα αυτό.
Το ραντεβού δόθηκε ξανά για την επόμενη φορά.

Πηγή: basketblog.gr

Διάταση (μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως αποθεραπεία)

Στρίβουμε κορμό, πιέζουμε αντίθετο χέρι γόνατο. Μένουμε 30″ στην κάθε πλευρά.

ΑΣΚΗΣΗ 1

m1

m2

Όλοι οι σπόνδυλοι σε μια ευθεία χέρια τεντωμένα, πόδια πατάνε στο έδαφος, σηκώνουμε κορμό, όλη η δύναμη στο κέντρο. Επαναλαμβάνουμε 1′.

ΑΣΚΗΣΗ 2

Ένα χέρι στον αυχένα, κεφάλι ψηλά σταθερά, πόδια ψηλά τεντωμένα αντίθετο χέρι σε αντίθετο πόδι, ανεβοκατεβάζω το αλλο πόδι τεντωμένο. 1′ στην κάθε πλευρά.

m3

m4

ΑΣΚΗΣΗ 3

Χέρια πίσω απο τον αυχένα, φτέρνες ενωμένες, γόνατα ανοιχτά, εκπνέοντας σηκώνω κορμό. 1′.

m5

m6

ΑΣΚΗΣΗ 4

Χέρια στον αυχένα, κεφάλι σταθερά ψηλά, όλη η δύναμη στο κέντρο, πόδια τεντωμένα, ανεβοκατεβάζουμε εναλλάξ μια το ένα πόδι μια το άλλο χωρίς να ακουμπάμε εδαφος. 1′.

m7

m8