Η Μάντη και τα PbM στον ημιμαραθώνιο αγάπης

Η Μάντη Περσάκη και οι συνεργάτες της συμμετείχαν στον Ημιμαραθώνιο Αγάπης που πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί με πρωτοβουλία των φροντιστηρίων «Κεφαλά» σε συνεργασία με το Δήμο Ηλιούπολης.

received_1799189577015031
Πλήθος κόσμου συμμετείχε σήμερα στον αγώνα δρόμου για καλό σκοπό και τα pilates by Mandy δε γινόταν να μην ανταποκριθούν στο κάλεσμα αυτό.
Το ραντεβού δόθηκε ξανά για την επόμενη φορά.

Πηγή: basketblog.gr

Διάταση (μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως αποθεραπεία)

Στρίβουμε κορμό, πιέζουμε αντίθετο χέρι γόνατο. Μένουμε 30″ στην κάθε πλευρά.

ΑΣΚΗΣΗ 1

m1

m2

Όλοι οι σπόνδυλοι σε μια ευθεία χέρια τεντωμένα, πόδια πατάνε στο έδαφος, σηκώνουμε κορμό, όλη η δύναμη στο κέντρο. Επαναλαμβάνουμε 1′.

ΑΣΚΗΣΗ 2

Ένα χέρι στον αυχένα, κεφάλι ψηλά σταθερά, πόδια ψηλά τεντωμένα αντίθετο χέρι σε αντίθετο πόδι, ανεβοκατεβάζω το αλλο πόδι τεντωμένο. 1′ στην κάθε πλευρά.

m3

m4

ΑΣΚΗΣΗ 3

Χέρια πίσω απο τον αυχένα, φτέρνες ενωμένες, γόνατα ανοιχτά, εκπνέοντας σηκώνω κορμό. 1′.

m5

m6

ΑΣΚΗΣΗ 4

Χέρια στον αυχένα, κεφάλι σταθερά ψηλά, όλη η δύναμη στο κέντρο, πόδια τεντωμένα, ανεβοκατεβάζουμε εναλλάξ μια το ένα πόδι μια το άλλο χωρίς να ακουμπάμε εδαφος. 1′.

m7

m8

 

Ασκήσεις για γραμμωμένα χέρια

Πηγή: basketblog.gr

ΑΣΚΗΣΗ 1

Στήριξη σε παλάμες, γόνατο, πόδι ψηλά τεντωμένο μύτη ποδιού προς τα έξω, κεφάλι κοιτάει μπροστά, όλοι οι σπόνδυλοι σε μια ευθεία, λυγίζω – τεντώνω χέρια. 1′ στην κάθε πλευρά.

mandy 2

mandy 3

ΑΣΚΗΣΗ 2 

Στήριξη σε παλάμες, μύτη ποδιού, κεφάλι κοιτάει κάτω, μύτη ποδιού στο γόνατο, λυγίζω, τεντώνω χέρια προσπαθώντας το γόνατο να ακουμπήσει έδαφος. 1′ στην κάθε πλευρά.

mandy 4 1

mandy 5 1

ΑΣΚΗΣΗ 3

Στήριξη τετραποδική, χέρια πόδια τεντωμένα, κεφάλι μέσα, εκπνέοντας λυγίζω ελαφρώς χέρια, όλη η δύναμη στο κέντρο. 1′.

mandy 6 1

mandy 7 1

ΑΣΚΗΣΗ 4

Στήριξη στο πλάι, το ένα χέρι ψηλά τεντωμένο, μένουμε για 1′ στην κάθε πλευρά.

mandy 8 1

Διάταση

Στήριξη σε γόνατο, παλάμη, το αλλο πόδι τεντωμένο, φέρνω εσωτερικά αντίθετο χέρι με τεντωμένο πόδι και διατύνω. Μένουμε 30″ στη κάθε πλευρά.

mandy 9 1

Η Μάντη μας και η καταπληκτική σειρά της Triumph!

Η Μάντη Περσάκη φοράει τη νέα φανταστική σειρά της Triumph! To κορίτσι μας για ακόμη μία φορά αναδεικνύει τη θηλυκότητα μίας γυναίκας κάνοντας τη να νιώθει μοναδική.

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ: Μεταμόρφωσε το σώμα σου με ένα σχοινάκι

Πηγή: tlife.gr

Μεταμόρφωσε το σώμα σου με τις ασκήσεις που παρουσιάζει η Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, Μάντη Περσάκη. Πόδια, κοιλιά, γλουτούς, χέρια! Όλα αυτά τα σημεία μπορούν να γραμμώσουν με ένα μοναδικό πρόγραμμα γυμναστικής, βασιζόμενο σε ασκήσεις με σχοινάκι. Αν δεν έχεις σχοινάκι, μπορείς να χρησιμοποιήσεις μια χοντρή κορδέλα, χωρίς ελαστικότητα όμως. Πρόσθεσε στη ρουτίνα σου το παρακάτω πρόγραμμα και σου υπόσχομαι πως δεν θα το μετανιώσεις.

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις
Ακολούθησε τη Μάντη βήμα – βήμα στις ασκήσεις και βεβαιώσου πως έχεις καταλάβει πως εκτελείται καθεμία.
Επανέλαβε τις ασκήσεις 3-4 φορές την εβδομάδα.
Εσωτερικά σε κάθε άσκηση θα βρεις πόσες φορές να επαναλάβεις τις ασκήσεις.

ΑΣΚΗΣΗ 1 – ΘΕΣΗ 1

Κράτησε το σχοινάκι με τα δύο σου χέρια. Στηρίξου στο ένα πόδι, λύγισε το άλλο πόδι και ακούμπησέ το στο σχοινάκι.

ΑΣΚΗΣΗ 1 – ΘΕΣΗ 2

Τέντωσε το λυγισμένο πόδι μπροστά. Έλα στην αρχική σου θέση και επανέλαβε την άσκηση 10 φορές σε κάθε πόδι.

ΑΣΚΗΣΗ 2 – ΘΕΣΗ 1

Κράτησε το σχοινάκι με τα δύο σου χέρια και σήκωσέ τα ψηλά. Άνοιξε και λύγισε ελαφρώς τα πόδια.

ΑΣΚΗΣΗ 2 – ΘΕΣΗ 2

Γύρε τον κορμό σου προς την μία πλευρά. Έλα στην αρχική σου θέση και επανέλαβε την άσκηση 10 φορές από κάθε πλευρά.

ΑΣΚΗΣΗ 3 – ΘΕΣΗ 1

Ξάπλωσε στο έδαφος, κράτησε το σχοινάκι με τα δύο σου χέρια και φέρε τα πίσω από το κεφάλι. Τέντωσε τα πόδια σου.

 

ΑΣΚΗΣΗ 3 – ΘΕΣΗ 2

Φέρε τα γόνατα προς το στήθος και πέρασε το σχοινάκι πάνω από τα τα πόδια. Έλα στην αρχική σου θέση και επανέλαβε την άσκηση 10 φορές.

ΑΣΚΗΣΗ 4 – ΘΕΣΗ 1

Ξάπλωσε στο έδαφος, κράτησε το σχοινάκι με τα δύο σου χέρια και φέρε τα πίσω από το κεφάλι. Τέντωσε το ένα πόδι ψηλά και σήκωσε το άλλο πόδι ελαφρώς πάνω από το έδαφος.

ΑΣΚΗΣΗ 4 – ΘΕΣΗ 2

Σήκωσε ελαφρώς τον κορμό από το έδαφος και φέρε το σχοινάκι προς το σηκωμένο πόδι. Έλα στην αρχική σου θέση και επανέλαβε την άσκηση 10 φορές από κάθε πλευρά.

ΑΣΚΗΣΗ 5 – ΘΕΣΗ 1

Ξάπλωσε στο έδαφος, κράτησε το σχοινάκι με τα δύο σου χέρια και φέρε τα πίσω από το κεφάλι. Τέντωσε το ένα πόδι ψηλά και σήκωσε το άλλο πόδι ελαφρώς πάνω από το έδαφος.

ΑΣΚΗΣΗ 4 – ΘΕΣΗ 2

Σήκωσε ελαφρώς τον κορμό από το έδαφος και φέρε το σχοινάκι προς το σηκωμένο πόδι. Έλα στην αρχική σου θέση και επανέλαβε την άσκηση 10 φορές από κάθε πλευρά.

ΑΣΚΗΣΗ 6 – ΘΕΣΗ 1

Κράτησε το σχοινάκι και τέντωσε τα χέρια σου μπροστά, στο ύψος του στήθους.

ΑΣΚΗΣΗ 6 – ΘΕΣΗ 2

Φέρε ελαφρώς πίσω την πλάτη. Έλα στην αρχική σου θέση και επανέλαβε την άσκηση 10 φορές.

 

Η Φαίη Σκορδά παρουσιάζει το forma με εξώφυλλο τη Μάντη μας (video)

Σήμερα το μεσημέρι στο Πρωινό του ANT1 η οικοδέσποινα, Φαίη Σκορδά παρουσίασε το forma magazine του Νοεμβρίου στο οποίο είναι εξώφυλλο η Μάντη Περσάκη.

Δείτε το βίντεο:

Ασκήσεις για δυνατά πόδια με τη βοήθεια ενός σταθερού σημείου

Διάταση

Βάζουμε το ένα πόδι σε ένα σταθερό σημείο τεντωμένο και ρίχνουμε κορμό μπροστά. 30″ σε κάθε πλευρά.

mandy stathero 8

ΑΣΚΗΣΗ 1

Το πόδι που πατάει κάτω ελαφρώς λυγισμένο, το άλλο πίσω ψηλά λυγίζουμε και τεντώνουμε, προσοχή να μη κάνει υπερέκταση η μέση. 1′ στην κάθε πλευρά.

mandy stathero

mandy stathero 6

ΑΣΚΗΣΗ 2

Χέρια τεντωμένα μπροστά, πόδια ανοιχτά, μύτες ποδιών κοιτάνε προς τα έξω, βαθύ κάθισμα και σηκωνόμαστε. Ολοι οι σπόνδυλοι σε μια ευθεία κοιτάμε μπροστά. 1′.

mandy stathero 2

mandy stathero 7

ΑΣΚΗΣΗ 3

Στήριξη στις παλάμες, το ένα πόδι ψηλά τεντωμένο, μύτες ποδιών προς τα πάνω, το άλλο πόδι ελαφρώς λυγισμένο, λυγίζουμε αγκώνες και τεντώνουμε. 30″ στο κάθε πόδι.

mandy stathero 3

mandy stathero 9

ΑΣΚΗΣΗ 4

Το ένα πόδι ψηλά λυγισμένο το αλλο τεντωμένο, ρίχνουμε κορμό μπροστά τεντώνουμε το λυγισμένο πόδι, αντίθερο χέρι ακουμπάει γόνατο. 30″ στη κάθε πλευρά.

mandy stathero 8