Ασκήσεις για όλο το σώμα

Η Μάντη Περσάκη μας δείχνει ασκήσεις για όλο το σώμα.

ΑΣΚΗΣΗ 1

Χέρια ενωμένα μπροστά τεντώνω λυγίζω το πόδι ρολλάροντας τον κύλινδρο για 1′ στην κάθε πλευρά

ΑΣΚΗΣΗ 2

Χέρια ανοιχτά στο πλάι , λυγίζω τεντώνω μπροστά ρολλάροντας για 1′ στην κάθε πλευρά.

ΑΣΚΗΣΗ 3

Σε τετραποδική θέση κατεβαίνω ρολλάροντας τον κύλινδρο στο πλάι για 1′ στην κάθε πλευρά.

ΑΣΚΗΣΗ 4

Χέρια ανοιχτά στο πλάι, πλάτη ίσια, κάμπτουμε τον κορμό στο πλάι και ρολλάρουμε για 1′ στην κάθε πλευρά.

ΑΣΚΗΣΗ 5

Σε τετραποδική θέση, πόδι πάνω στον κύλινδρο στο πλάι και ρολλάρουμε για 1′ στην κάθε πλευρά.

ΑΣΚΗΣΗ 6

Τεντώνω μπροστά τα χέρια στον κύλινδρο και μένω για 30″.

Πηγή: basketblog.gr

mandy
Ετικέτες: , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *