Ασκήσεις για γλουτούς και γραμμωμένα πόδια

Πηγή: basketblog.gr

Ασκηση 1

Ένα πόδι μπροστά , το άλλο πίσω, χέρια στη μέση, ίσια πλάτη, λυγίζω τεντώνω για 1΄στη κάθε πλευρά

Ασκηση 2

Το ένα πόδι ελαφρώς λυγισμένο και το άλλο λυγισμένο ακουμπάει στο γόνατο, λυγίζουμε τεντώνουμε για 1΄στη κάθε πλευρά.

Ασκηση 3

Ισια πλάτη , κοιτάμε σε ένα σημείο σταθερά, ανοίγουμε κλείνουμε στο πλάι για 1΄στη κάθε πλευρά

Ασκηση 4

Πόδια ελαφρώς λυγισμένα, κοιτάμε μπροστά, χέρια στην ευθεία των ώμων τεντωμένα, ερχόμαστε σε βαθύ κάθισμα και σηκωνόμαστε στην αρχική θέση. 1΄

Ασκηση 5 διαταση

Διατύνουμε τραβώντας το πόδι πίσω σε σημείο που δεν πονάμε. 30¨ στη κάθε πλευρά

mandy
Ετικέτες: , , , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *