Ασκήσεις με την βοήθεια μίας μπάλας για γραμμωμένους κοιλιακούς και πόδια

Πηγή: basketblog.gr

ΑΣΚΗΣΗ 1

Καθόμαστε στη μπάλα, τα χέρια σταθερά, τεντώνουμε και λυγίζουμε το ένα πόδι ενώ ρίχνουμε τον κορμό ελαφρώς πίσω. Επαναλαμβάνουμε για 1΄.

κοιλιακούς

κοιλιακούς

ΑΣΚΗΣΗ 2

Κορμός πάνω στην μπάλα, πόδια στο έδαφος, χέρια στον αυχένα, σηκώνουμε κορμό παράλληλα με λυγισμένο πόδι για 1΄ στην κάθε πλευρά.

κοιλιακούς

κοιλιακούς

ΑΣΚΗΣΗ 3

Όλοι οι σπόνδυλοι σε μια ευθεία, πόδια τεντωμένα ψηλά, η μπάλα σταθερά ανάμεσα στα πόδια, τα κατεβάζουμε μέχρι το σημείο που δεν μας ενοχλεί η μέση και ανεβάζουμε για 1΄.

κοιλιακούς

κοιλιακούς

ΔΙΑΤΑΣΗ

Το ένα πόδι λυγισμένο, το άλλο πάνω στην μπάλα τεντωμένο με αντίθετο χέρι, διατύνουμε για 30¨στη κάθε πλευρά.

κοιλιακούς

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *