5 ασκήσεις, που γυμνάζουν όλο το σώμα

Η γνωστή γυμνάστρια Μάντη Περσάκη μας δίνει πέντε ασκήσεις που μπορούμε να κάνουμε όπου και να βρισκόμαστε. Απόφοιτος του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με Μεταπτυχιακό  σε έρευνα στο χώρο του pilates & του Aqua Pilates.

Πάρτε θέση και ξεκινήσετε

Άσκηση 1

τεντώνω λυγίζω το πάνω πόδι μύτες ποδιού τεντωμένες επαναλαμβάνω ένα λεπτό στην κάθε πλευρά

Άσκηση 2

Ανεβάζω κατεβάζω το πάνω πόδι τεντωμένο μπροστά για ένα λεπτό στην κάθε πλευρά

Άσκηση 3

Ανεβάζω κορμό με αντίθετο πόδι χέρι για ένα λεπτό στην κάθε πλευρά

Άσκηση 4

το ένα πόδι λυγισμένο ψηλά φτέρνα του άλλου ποδιού στο γόνατο και ανεβάζω κορμό για ένα λεπτό στην κάθε πλευρά

Άσκηση 5

φέρνω το πόδι τεντωμένο προς το κεφάλι μέχρι το σημείο που δεν πονάμε για 30” στην κάθε πλευρά

Tips

  • Πίνουμε πάντα 8 με 10 ποτήρια νερό την ημέρα ακόμα και τη χειμερινή περίοδο ώστε να έχουμε σωστή ενυδάτωση
  • Μην ξεχνάτε να καταναλώνετε μέσα στην ημέρα υγιεινά σνακ όπως μπάρα δημητριακών με αποξηραμένα φρούτα η ξηρούς καρπούς
  • Προσπαθούμε να τρώμε με αργό ρυθμό (περίπου 20 λεπτά να διαρκεί το κάθε σας γεύμα) ώστε το στομάχι μας να ενημερώνει τον εγκέφαλό μας ότι χορτάσαμε.

Πηγή: asist.gr

mandy
Ετικέτες: , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.