Pilates: καιρός να επεκτείνεις τα όρια του μυαλού και του σώματός σου

Pilates by Mandy, είναι ο χώρος και η μέθοδος που θα βάλει το Pilates στη ζωή και το πρόγραμμά σου.

Το Pilates είναι μια ολοκληρωμένη μέθοδος ασκήσεων που δημιουργήθηκε πριν από περίπου έναν αιώνα από τον Joseph Pilates.

Πλέον οι ασκήσεις Pilates εντοπίζονται στις ασκήσεις που χρησιμοποιούν αθλητές της ενόργανης, της ρυθμικής γυμναστικής, της συγχρονισμένης κολύμβησης έξω από το νερό, του χορού και πολλών άλλων αθλημάτων.

Πρόκειται περί ισομετρικών ασκήσεων και ασκήσεων με το βάρος του σώματος. Το σημαντικό είναι να υπάρχει σωστή στάση στο σώμα του αθλούμενου και συνεχής παρακολούθηση κατά τη διάρκεια της άσκησης καθώς ένας από τους σκοπούς της εκγύμνασης είναι κάθε μαθητής να δυναμώσει τους βαθύς μύες της σπονδυλικής στήλης οι οποίοι και την στηρίζουν.

Βρες τον χώρο σου

Για να βελτιστοποιήσεις τα παραπάνω οφέλη θες έναν χώρο που να σου εμπνέει εμπιστοσύνη αλλά και τους κατάλληλους ανθρώπους που θα φέρουν το pilates στα μέτρα σου. Η Μάντη Περσάκη έχει δημιουργήσει 6 μοναδικά studio pilates, σε Ν. Σμύρνη-Π. Φάληρο, Ελληνικό, Άλιμο, Ν. Ψυχικό, Ν. Μάκρη και Κορυδαλλό για να βρεις αυτό που χρειάζεσαι. Με την εμπειρία και τις γνώσεις της θα κάνει την εμπειρία pilates προσιτή, κατανοητή, φροντίζοντας το πρόγραμμα που θα σου προσφέρει να λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες σου και να είναι προσαρμοσμένο στους στόχους και τις επιθυμίες σου. Για να καλύψει ακόμα περισσότερες εξατομικευμένες ανάγκες προσφέρει και τη δυνατότητα του Virtual ONLINE Training Studio – για να μη χάνεις την προπόνησή σου όπου κι αν βρίσκεσαι.

Η ίδια για να σε βάλει στη διαδικασία να ξεκινήσεις σε ενθαρρύνει λέγοντας: «Η ενδυνάμωση και ο έλεγχος του σώματος ξεκινάει από τα πρώτα μαθήματα, στη συνέχεια έχει να κάνει με την θέληση και την προσπάθεια του καθενός».

Ακούγεται δύσκολο; Πιστεύεις ότι δεν είναι για σένα;

Το Pilates απευθύνεται σε όλους, ανεξάρτητα από το φύλο, την ηλικία, τη φυλή, το μέγεθος, την ικανότητα ή το τρέχον επίπεδο φυσικής κατάστασης. Το ρεπερτόριο του Pilates, το οποίο περιλαμβάνει ασκήσεις ταπί και εξειδικευμένου εξοπλισμού, αποτελείται από περισσότερες από 600 ασκήσεις και παραλλαγές.

Υπάρχει κάτι για όλους, είτε κάνετε καθιστική ζωή, είτε είστε πολεμιστής του Σαββατοκύριακου, είτε είστε έγκυος, υποβάλλεστε σε αποκατάσταση, είτε έχετε άγχος είτε αν είστε επαγγελματίας αθλητής.

Μελέτες έχουν δείξει ότι το Pilates βελτιώνει την ποιότητα ζωής έχοντας θετική επίδραση στην κατάθλιψη και τον πόνο, κυρίως μειώνοντας τον πόνο στην πλάτη.

Χρησιμοποιείται συνήθως ως προπόνηση πολλαπλής προπόνησης και συνιστάται από τους γιατρούς για τη συνολική υγεία, την πρόληψη τραυματισμών και τον σκοπό αποκατάστασης.

Τα οφέλη του pilates θα σε δελεάσουν περισσότερο:

  1. Αυξάνει τη δύναμη του πυρήνα
  2. Βελτιώνει τη στάση του σώματος
  3. Μειώνει τον πόνο στην πλάτη
  4. Αποτρέπει τον τραυματισμό
  5. Αυξάνει την ενέργεια
  6. Ενισχύει την επίγνωση του σώματος
  7. Μειώνει το στρες
  8. Μειώνει τους πόνους της περιόδου
  9. Βελτιώνει την ευελιξία και την κινητικότητα
  10. Βελτιώνει την ισορροπία
  11. Ενισχύει το ανοσοποιητικό σας
  12. Βελτιώνει τη γνωστική λειτουργία
  13. Μπορεί να βελτιώσει τα κίνητρα
  14. Βελτιώνει τη σεξουαλική σας ζωή
  15. Ενισχύει τις αθλητικές επιδόσεις
  16. Δυναμώνει τα οστά σας
  17. Ανεβάζει τη διάθεσή σας
  18. Βελτιώνει τον ύπνο
  19. Ενθαρρύνει τη διάθεση για παιχνίδι

Δείτε το χώρο μας εδώ

Πηγή: allyou.gr

mandy
Ετικέτες:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.