Διατατικές ασκήσεις μετά από προπόνηση

Κάθομαι σε εδραία θέση με το ένα πόδι λυγισμένο και το άλλο τεντωμένο όσο περισσότερο μπορώ στο πλάι. Με την εκπνοή, κάμπτω τον κορμό προς το τεντωμένο πόδι, προσπαθώντας τα δάκτυλα του χεριού να ακουμπήσουν τα δάκτυλα του τεντωμένου ποδιού και μένω για 30’’ σε κάθε πόδι.

Σε εδραία θέση, ανοίγω και τα δύο μου πόδια τεντωμένα όσο περισσότερο μπορώ. Με τη εκπνοή, κρατώντας ίσια την πλάτη ρίχνω μπροστά τον κορμό όσο περισσότερο μπορώ και μένω για 30’’.

Ξαπλώνω στο στρώμα, και σταυρώνω το αριστερό πόδι πάνω από το δεξί γόνατο. Στη συνέχεια δένω τα χέρια πίσω από τον δεξί μηρό και με την εκπνοή τραβάω το πόδι προς τον κορμό και μένω για 30’’ εναλλάξ σε κάθε πόδι.

Από την ίδια θέση, τεντώνω τα πόδια και προσπαθώ με το κεφάλι να ακουμπήσω τα γόνατα, διατηρώντας πάντα τεντωμένα τα πόδια. Μένω για 30’’.

Ξαπλώνω στο έδαφος με τα γόνατα μου λυγισμένα προς τα έξω και τις μύτες των ποδιών ενωμένες. Με την εκπνοή τεντώνω ανοιχτά στο πλάι το ένα πόδι και κρατάω για διάταση 30’’. Επαναλαμβάνω το ίδιο και στο άλλο πόδι

Σε πλάγια θέση στηρίζομαι στον αγκώνα για να ισορροπήσω στα ισχία και λυγίζω και τα δύο μου πόδια. Με το άλλο χέρι τραβάω το πάνω πόδι προς τους γλουτούς, ώστε να διατείνει ο τετρακέφαλος μυς και μένω για 30’’ σε κάθε πλευρά.

Από την ίδια θέση, κρατάω το πάνω πόδι με το χέρι πίσω από τη γάμπα και προσπαθώ να το τεντώσω στο πλάι όσο περισσότερο μπορώ προς το κεφάλι. Μένω για 30’’ σε κάθε πλευρά.

Πηγή: basketblog.gr

mandy
Ετικέτες: ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.