Διατατικές για όλο το σώμα

Πηγή: basketblog.gr

Άσκηση 1

πόδια τεντωμένα , μύτες ποδιών τεντωμένες, ρίχνουμε τον κορμό μπροστά όσο πιο χαμηλά μπορούμε . Μένουμε για 30″

Άσκηση 2

Το ένα πόδι τεντωμένο το άλλο λυγισμένο, παλάμη στο έδαφος, το αλλο χέρι τεντωμένο ψηλά, πέφτουμε πανω στο λυγισμένο πόδι. Μένουμε για 30″ στη κάθε πλευρά.

Άσκηση 3

Πόδια ανοιχτά , το ένα πόδι τεντωμένο το αλλο λυγισμένο, ρίχνουμε τον κορμό μπροστά , παλάμες στο έδαφος. Μένουμε για 30″  στη κάθε πλευρά

Άσκηση 4

Ανοίγουμε μέχρι το σημείο που δεν πονάμε και μένουμε για 30¨

Άσκηση 5

Το ένα πόδι τεντωμένο, το άλλο λυγισμένο και διατύνουμε αντίθετο χέρι γόνατο για 30″ στη κάθε πλευρά

 

sharing is caring...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on LinkedInEmail this to someone

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *