Διατατικές ασκήσεις για όλο το σώμα

Πηγή: basketblog.gr

Φωτο 1 -2

Παλάμες στο έδαφος , το ένα πόδι λυγισμένο μπροστά , το άλλο πίσω τεντωμένο , λυγίζουμε –τεντώνουμε για 1΄στην κάθε πλευρά.

Φωτο 3

Το ένα πόδι τεντωμένο , το άλλο πόδι λυγισμένο και πιέζουμε με αντίθετο χέρι γόνατο για 1΄στην κάθε πλευρά.

Φωτο 4

Πόδια τεντωμένα και ανοιχτά, ρίχνουμε τον  κορμό μπροστά και διατύνουμε τα χέρια ενωμένα προς τα πάνω για 1΄.

Φωτο 5

Πόδια ανοιχτά λυγίζουμε το ένα πόδι και πέφτει ο κορμός προς το λυγισμένο πόδι , μένουμε για 1΄. Επαναλαμβάνουμε το ίδιο και από την άλλη πλευρά.

Φωτο 6

Το ένα πόδι πίσω λυγισμένο, το άλλο μπροστά τεντωμένο και ρίχνουμε τον κορμό μπροστά μέχρι το σημείο που δεν πονάμε. 1΄στην κάθε πλευρά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *