Ασκήσεις pilates που θα μας χαρίσουν τέλεια κοιλιά

Καλοκαιράκι ίσον ζέστη, ίσον μπικίνι, ίσον crop top! Κάτι που σημαίνει ότι έφτασε αυτή η εποχή που θέλοντας και μη, ένα μέρος της κοιλιάς (ή και ολόκληρη) θα μείνει εκτεθειμένο. Να ένας πολύ καλός λόγος να κάνουμε focus σε αυτό το σημείο και να ακολουθήσουμε αυτό το σούπερ πρόγραμμα pilates από την Καθηγήτρια Φυσικής Μάντη Περσάκη, που υπόσχεται να σου χαρίσει τέλεια κοιλιά. Ναι – ναι, σαν αυτές που βλέπεις στα μοντέλα, το pinterest και το instagram. Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις: Ακολούθησε τη Μάντη βήμα – βήμα στις ασκήσεις και βεβαιώσου πως έχεις καταλάβει πως εκτελείται καθεμία. Εσωτερικά σε κάθε άσκηση θα βρεις πόσες επαναλήψεις να κάνεις. Επανέλαβε την προπόνηση 3 φορές την εβδομάδα.
Credits Φωτογράφιση: Αλέξανδρος Μακρής.
Πηγή: tlife.gr

ΑΣΚΗΣΗ 1 – ΘΕΣΗ 1

Ξάπλωσε, άπλωσε προς τα πίσω τα χέρια και σήκωσε το αριστερό πόδι από το έδαφος.
κοιλιά

ΑΣΚΗΣΗ 1 – ΘΕΣΗ 2

Σήκωσε ψηλά το πόδι και την πλάτη από το έδαφος. Κάνε 2 σετ των 8 επαναλήψεων σε κάθε πόδι.
κοιλιά

ΑΣΚΗΣΗ 2 – ΘΕΣΗ 1

Ξάπλωσε, άπλωσε προς τα πίσω τα χέρια και λύγισε τα πόδια.
κοιλιά

ΑΣΚΗΣΗ 2 – ΘΕΣΗ 2

Σήκωσε και τέντωσε τα πόδια, και σήκωσε ελαφρώς τον αυχένα από το έδαφος. Κάνε 2 σετ των 10 επαναλήψεων.
κοιλιά

ΑΣΚΗΣΗ 3 – ΘΕΣΗ 1

Ξάπλωσε, φέρε τα χέρια πίσω από το κεφάλι, τέντωσε ευθεία το αριστερό σου πόδι και ψηλά το δεξί
κοιλιά

ΑΣΚΗΣΗ 3 – ΘΕΣΗ 2

Άλλαξε θέση στα πόδια, φέρνοντας ψηλά το αριστερό πόδι. Κάνε 2 σετ των 16 επαναλήψεων, εναλλάξ.
κοιλιά

ΑΣΚΗΣΗ 4 – ΘΕΣΗ 1

Ξάπλωσε, λύγισε τα πόδια στον αέρα και σταύρωσέ τα.
κοιλιά

ΑΣΚΗΣΗ 4 – ΘΕΣΗ 2

Σήκωσε τους γλουτούς από το έδαφος και πλησίασε τα πόδια στο κεφάλι. Κάνε 2 σετ των 10 επαναλήψεων.
κοιλιά

ΑΣΚΗΣΗ 5 – ΘΕΣΗ 1

Ξάπλωσε και λύγισε τα πόδια στον αέρα.
κοιλιά

ΑΣΚΗΣΗ 5 – ΘΕΣΗ 2

Χαμήλωσε τα πόδια. Κάνε 2 σετ των 10 επαναλήψεων.
κοιλιά

ΑΣΚΗΣΗ 6 – ΘΕΣΗ 1

Ξάπλωσε, βάλε τα χέρια πίσω από το κεφάλι και σήκωσε το αριστερό πόδι από το έδαφος.
κοιλιά

ΑΣΚΗΣΗ 6 – ΘΕΣΗ 2

Σήκωσε το αριστερό πόδι και φέρε κοντά τον δεξί αγκώνα. Κάνε 2 σετ των 8 επαναλήψεων σε κάθε πόδι.
κοιλιά

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *