Ασκήσεις για αδύνατα πόδια και ανόρθωση γλουτών

Η Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής Μάντη Περσάκη ετοίμασε ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα ασκήσεων για γράμμωση και απώλεια λίπους στα πόδια και ταυτόχρονα ανόρθωση στους γλουτούς (μιας και πάνε μαζί αυτά τα δύο) που διώχνουν τη χαλάρωση και την κυτταρίτιδα… αν έχεις. Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις: Ακολούθησε τη Μάντη βήμα – βήμα στις ασκήσεις και βεβαιώσου πως έχεις καταλάβει πως εκτελείται καθεμία. Εσωτερικά σε κάθε άσκηση θα βρεις πόσες επαναλήψεις να κάνεις. Επανέλαβε την προπόνηση 3 φορές την εβδομάδα.
Credits Φωτογράφιση: Αλέξανδρος Μακρής.
Πηγή: tlife.gr

ΑΣΚΗΣΗ 1 – ΘΕΣΗ 1

Σήκωσε το αριστερό πόδι στον αέρα.
ανόρθωση

ΑΣΚΗΣΗ 1 – ΘΕΣΗ 2

Λύγισε το δεξί πόδι, χαμήλωσε μπρος τα εμπρός τον κορμό και φέρε πίσω το αριστερό πόδι. Έλα στην αρχική σου θέση και κάνε 3 σετ των 8 επαναλήψεων σε κάθε πόδι.
ανόρθωση

ΑΣΚΗΣΗ 2 – ΘΕΣΗ 1

Σήκωσε το αριστερό πόδι στον αέρα και ένωσε τις παλάμες μπροστά από το στήθος.
ανόρθωση

ΑΣΚΗΣΗ 2 – ΘΕΣΗ 2

Άνοιξε στο πλάι το αριστερό πόδι. Έλα στην αρχική σου θέση και κάνε 3 σετ των 8 επαναλήψεων σε κάθε πόδι.
ανόρθωση

ΑΣΚΗΣΗ 3 – ΘΕΣΗ 1

Στηρίξου στα δάχτυλα των χεριών και στο δεξί πόδι. Τέντωσε προς τα πίσω το αριστερό πόδι.
ανόρθωση

ΑΣΚΗΣΗ 3 – ΘΕΣΗ 2

Σήκωσε κάθετα τη γάμπα. Έλα στην αρχική σου θέση και κάνε 3 σετ των 8 επαναλήψεων σε κάθε πόδι.
ανόρθωση

ΑΣΚΗΣΗ 4 – ΘΕΣΗ 1

Στηρίξου στις παλάμες και στα πέλματα και σήκωσε τους γλουτούς από το έδαφος.
ανόρθωση

ΑΣΚΗΣΗ 4 – ΘΕΣΗ 2

Έλα σε θέση τραπεζάκι. Έλα στην αρχική σου θέση και κάνε 3 σετ των 8 επαναλήψεων.
ανόρθωση

ΑΣΚΗΣΗ 5 – ΘΕΣΗ 1

Κάτσε σε θέση τραπεζάκι και σήκωσε το αριστερό σου πόδι.
ανόρθωση

ΑΣΚΗΣΗ 5 – ΘΕΣΗ 2

Τώρα σήκωσε το δεξί. Έλα στην αρχική σου θέση και κάνε 3 σετ των 16 επαναλήψεων εναλλάξ.
ανόρθωση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *