Γυμναστική με λάστιχο για να κάψεις λίπος

Η Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής Μάντη Περσάκη, μας δείχνει πέντε ασκήσεις με λάστιχο τις οποίες μπορείς άνετα να τις κάνεις σε κάθε σημείο του σπιτιού σου. Το λάστιχο είναι ένας πολύ φθηνός εξοπλισμός που μπορεί να κάνει θαύματα. Δοκίμασε τις ασκήσεις για γράμμωση και κάψιμο λίπους και θα με θυμηθείς. Ακολούθησε τη Μάντη βήμα – βήμα στις ασκήσεις και βεβαιώσου πως έχεις καταλάβει πως εκτελείται καθεμία. Εσωτερικά σε κάθε άσκηση θα βρεις πόσες επαναλήψεις να κάνεις. Επανέλαβε την προπόνηση 3 φορές την εβδομάδα.
Credits Φωτογράφιση: Αλέξανδρος Μακρής.
Πηγή: tlife.gr

ΑΣΚΗΣΗ 1 – ΘΕΣΗ 1

Κράτησε το λάστιχο και πέρασέ το κάτω από το αριστερό πέλμα, ενώ το πόδι είναι λυγισμένο.

ΑΣΚΗΣΗ 1 – ΘΕΣΗ 2

Τέντωσε το πόδι. Έλα στην αρχική σου θέση και κάνε 3 σετ των 10 επαναλήψεων σε κάθε πόδι.

ΑΣΚΗΣΗ 2 – ΘΕΣΗ 1

Άνοιξε και λύγισε ελαφρώς τα πόδια και σήκωσε ψηλά τα χέρια, ενώ κρατάς το λάστιχο.

ΑΣΚΗΣΗ 2 – ΘΕΣΗ 2

Γύρε τον κορμό σου προς τα αριστερά τεντώνοντας το λάστιχο. Έλα στην αρχική σου θέση και γύρε τον κορμό σου προς τα δεξιά. Κάνε άλλα 3 σετ των 20 επαναλήψεων εναλλάξ.

ΑΣΚΗΣΗ 3 – ΘΕΣΗ 1

Κράτησε το λάστιχο και σήκωσε ψηλά τα χέρια. Ακούμπησε το αριστερό πόδι στη μύτη.

ΑΣΚΗΣΗ 3 – ΘΕΣΗ 2

Σήκωσε το πόδι και κατέβασε τα χέρια τεντώνοντας το λάστιχο. Έλα στην αρχική σου θέση και κάνε 3 σετ των 10 επαναλήψεων σε κάθε πόδι.

ΑΣΚΗΣΗ 4 – ΘΕΣΗ 1

Πέρασε το λάστιχο κάτω από το αριστερό πέλμα, ενώ το πόδι είναι τεντωμένο στον αέρα.

ΑΣΚΗΣΗ 4 – ΘΕΣΗ 2

Ρίξε την πλάτη προς τα πίσω φέρνοντας όσο πιο κοντά μπορείς το πόδι στο κεφάλι. Έλα στην αρχική σου θέση και κάνε 3 σετ των 10 επαναλήψεων σε κάθε πόδι.

ΑΣΚΗΣΗ 5 – ΘΕΣΗ 1

Στήριξε το λάστιχο κάτω από τα πέλματα.

ΑΣΚΗΣΗ 5 – ΘΕΣΗ 2

Τέντωσε τα πόδια. Έλα στην αρχική σου θέση και κάνε 3 σετ των 10 επαναλήψεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *