Πέντε απλές ασκήσεις για να αρχίσει ένας αρχάριος

Πηγή: basketblog.gr

αρχάριος

ΑΣΚΗΣΗ 1      Ένα πόδι λυγισμένο, ένα τεντωμένο, αγκώνας ακουμπάει στο γόνατο, το γόνατο δεν ξεπερνάει τη μύτη του ποδιού. Γέρνω κορμό στο πλάι, μένω για 30″ στην κάθε πλευρά (αυτή η άσκηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ζέσταμα και στο τέλος για αποθεραπεία).

αρχάριος

ΑΣΚΗΣΗ 2
Κάτω κεφάλι, κάτω χέρια, πόδι πατάει στο έδαφος και το άλλο ανεβοκατεβαίνει. 2′ στο κάθε πόδι.

αρχάριος

αρχάριος

ΑΣΚΗΣΗ 3   Ισορροπώ στα ισχύα, ενώνω πατούσες, ανοίγω γόνατα, ενώνω παλάμες και ακουμπάω τους αγκώνες στα γόνατα μου. Για να ισορροπήσω σφίγγω πολύ καλά τους κοιλιακούς μύς. Μένω για 1′

αρχάριος

ΑΣΚΗΣΗ 4   Χέρια δεμένα πίσω απο το κεφάλι, ενωμένες πατούσες, σπόνδυλοι ακουμπάνε στο έδαφος, εκπνέοντας ενώνω αγκώνα-γόνατο στην ίδια πλευρά, δουλεύω μία απο τη μία, μία απο την άλλη για 1′

αρχάριος

αρχάριος

ΑΣΚΗΣΗ 5   Πόδια πιο ανοιχτά από το άνοιγμα των ώμων με μύτες να  κοιτάνε προς τα έξω. Ενώνω χέρια και τεντώνω ψηλά. Διατηρώ ίσια πλάτη, εισπνέοντας τεντώνω πόδια με τα γόνατα να μην ξεπερνάνε τις μύτες των ποδιών.Μένω για 1′

αρχάριος

αρχάριος

mandy
Ετικέτες: , , , ,

Τα σχόλια σας

25/02/2017 Κελλυ Βρυσαωτη:

Θα ηθελα να ρωτήσω αν υπαρχει τμημα για αρχαριους στο Ελληνικο ή στον Αλιμο? Ευχαριστώ

10/03/2017 christina:

καλησπέρα σας,
στο πιλάτες δεν υπάρχει τμήμα αρχαρίων ή προχωρημένων, αν δεν μπορείτε να ακολουθήσετε την άσκηση σας δινουμε μια εναλλακτική και φυσικά ο γυμναστής είναι δίπλα σας μια και τα τμήματα ειναι ολιγομέλη. Θα σας πρότεινα να επισκεφτείτε όποιο γυμναστήριο μας σας βολεύει , να κάνετε ένα δοκιμαστικό και να γνωρίσετε και τον χώρο μας.
Σας περιμένουμε. Ευχαριστώ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.