Ασκήσεις που μπορείς να κάνεις στο μπάνιο σου!

Πηγή: tlife.gr

tlife cover

Το σπίτι σαφώς δεν είναι γυμναστήριο. Μπορείς όμως να εκμεταλλευθείς κάποια στοιχεία του. Όπως μία καρέκλα ή το τραπέζι. Σήμερα σε βοηθάμε να εκμεταλλευθείς το μπάνιο σου και συγκεκριμένα το νιπτήρα. Όταν πλένεις τα δόντια σου, όταν ετοιμάζεσαι να βγεις, όταν απλά χρειάζεσαι να στηριχθείς κάπου για να κάνεις συγκεκριμένες ασκήσεις…

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις:
Πρέπει να είσαι συγκεντρωμένη, πολύ προσεκτική με την ισορροπία και τη θέση του σώματος.

Μετράς: Υπολόγισε πως πρέπει σε κάθε άσκηση να παραμείνεις στη σωστή θέση για 30” δευτερόλεπτα. Για τις πιο προχωρημένες ο χρόνος αυτός μπορεί να αυξηθεί στα 1′ με 2′ λεπτά.

Μην ξεχνάς το ζέσταμά σου! Η Μάντη εξηγεί πως αφού οι ασκήσεις θα σου πάρουν μόλις 2′ με 3′ λεπτά (αν ξεκινήσεις με 30” δεύτερα την κάθε άσκηση σε 2 1/2 λεπτά θα έχεις τελειώσει!!), μην ξεχνάς το ζέσταμά σου. Λίγα βηματάκια επί τόπου, τρέξιμο ή πηδηματάκια για 5′ – 10′ λεπτά αρκούν.

tlife 1ΑΣΚΗΣΗ 1 –

ΘΕΣΗ 1
Μπροστά από τον καθρέφτη σου, άνοιξε τα πόδια ελαφρώς λυγισμένα. Τα χέρια σταυρωτά με τις παλάμες να ακουμπά η μία πάνω στην άλλη.

tlife 2ΑΣΚΗΣΗ 1 –

ΘΕΣΗ 2
Κάνεις ένα μικρό κάθισμα. Φέρνεις τη λεκάνη προς τα κάτω.

tlife 3ΑΣΚΗΣΗ 2 –

ΘΕΣΗ 1
Το αριστερό πόδι λυγισμένο και κάτω. Το δεξί λυγισμένο και σηκωμένο πίσω και πάνω. Ο κορμός κάνει έκταση προς τα μπροστά.

tlife 4ΑΣΚΗΣΗ 2 –

ΘΕΣΗ 2
Σηκώνεις το πόδι κι άλλο πιο πάνω.

tlife 5ΑΣΚΗΣΗ 3 –

ΘΕΣΗ 1
Το δεξί σου πόδι ελαφρώς λυγισμένο. Το αριστερό πέλμα δεν πατάει το έδαφος. Ο κορμός κλίνει ελαφρώς προς τα δεξιά.

tlife 6ΑΣΚΗΣΗ 3 –

ΘΕΣΗ 2
Από την ίδια θέση σηκώνεις το αριστερό πόδι (τεντωμένο).

tlife 7ΑΣΚΗΣΗ 4 –

ΘΕΣΗ 1
Τα χέρια τεντωμένα στηρίζονται πάνω στο έπιπλο. Στηρίζεσαι στις μύτες των ποδιών. Ο κορμός σου είναι ίσιος και τεντωμένος.

tlife 8ΑΣΚΗΣΗ 4 –

ΘΕΣΗ 2
Από την ίδια θέση κάνεις έκταση προς τα μπροστά. Οι αγκώνες σου λυγίζουν

tlife 9ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

ΑΣΚΗΣΗ – ΔΙΑΤΑΣΗ
Πατάς με το δεξί σου πόδι πάνω στο έπιπλο. Το αριστερό πόδι κάτω και τεντωμένο. Με το χέρι σου ασκείς πίεση στο δεξί σου πόδι. Νιώσε να τεντώνει.

mandy
Ετικέτες: , , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.