Ασκήσεις για σφιχτά και δυνατά μπράτσα!

Πηγή: tlife.gr

tlife cover 

Θέλεις να σφίξεις τα χέρια σου και να διώξεις μακριά την χαλάρωση; Η Μάντη Περσάκη σου ετοίμασε ένα σετ ασκήσεων που επικεντρώνουν στα μπράτσα. Χωρίς βαράκια, χωρίς κανένα όργανο γυμναστικής τόνωσε τους μύες των χεριών σε 20′ λεπτά.

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις
– Ακολούθησε τη Μάντη Περσάκη στις ασκήσεις βήμα, βήμα!
– Εκτέλεσε τρία σετ από 20 επαναλήψεις για κάθε άσκηση και προχώρησε αμέσως στην επόμενη.
– Αφού ολοκληρώσεις όλες τις ασκήσεις επανάλαβε όλο το πρόγραμμα δύο ακόμη φορές.
– Προσπάθησε να είσαι συνεπής, επιστρέφοντας στις ασκήσεις τρεις φορές την εβδομάδα.

tlife 1ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ

Καθισμένη στο έδαφος, έχεις το ένα πόδι μέσα στο άλλο. Ο κορμός σου είναι σταθερός και ίσιος. Τα χέρια μπροστά από το στήθος με τις παλάμες ενωμένες και τους αγκώνες λυγισμένους. Εισπνέεις και εκπνέεις.

tlife2ΑΣΚΗΣΗ 1 –

ΘΕΣΗ 1

Παραμένεις καθισμένη στο έδαφος. Ανοίγεις τα χέρια ενώ οι αγκώνες παραμένουν λυγισμένοι.

tlife 3ΑΣΚΗΣΗ 1 –

ΘΕΣΗ 2

Τα φέρνεις ξανά μπροστά με τις παλάμες να κοιτούν ευθεία το πρόσωπό σου.

tlife 4ΑΣΚΗΣΗ 2 –

ΘΕΣΗ 1

Με λυγισμένα γόνατα ακουμπάς στο έδαφος. Τα πόδια σταυρωμένα και οι αγκώνες τεντωμένοι.

tlife 5ΑΣΚΗΣΗ 2 –

ΘΕΣΗ 2

Από την ίδια θέση κάνεις έκταση προς τα μπροστά. Οι αγκώνες λυγίζουν.

tlife 6ΑΣΚΗΣΗ 3 –

ΘΕΣΗ 1

Ξαπλώνεις με τη μία πλευρά στο πάτωμα. Το ένα πόδι μπροστά από το άλλο και το ένα χέρι λυγισμένο ακουμπά το έδαφος. Το άλλο χέρι πατάει κάτω από το στήθος και είναι λυγισμένο. Η παλάμη αγγίζει το στήθος.

tlife 7ΑΣΚΗΣΗ 3 –

ΘΕΣΗ 2

Από την ίδια θέση σηκώνεις τον κορμό. Το χέρι που ακουμπά το στήθος παραμένει στη θέση αυτή λυγισμένο.

tlife 8ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

ΘΕΣΗ

Κάθεσαι στο έδαφος με τα πόδια λυγισμένα και το ένα μέσα στο άλλο. Το επάνω μέρος του κορμού σου κάνει έκταση προς τα μπροστά. Τα χέρια σου τεντώνουν πίσω με τα δάχτυλα ενωμένα. Τεντώνεις τα χέρια πίσω για να ξεκουράσεις την πλάτη και ταυτόχρονα και αυτά.

 

mandy
Ετικέτες: , , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.