Γραμμωμένοι κοιλιακοί

Ασκήσεις για γραμμωμένους κοιλιακούς

Ασκηση 1

Ισορροπία στα ισχύα, πόδια λυγισμένα χέρια τεντωμένα στο πλάι ίσια πλάτη εκπνέοντας τεντώνω πόδια φεύγει πίσω ο κορμός και τα χέρια έρχονται τεντωμένα δίπλα στο κεφάλι. 2φορές Χ 1′.
κοιλιακοί

κοιλιακοί

Ασκηση 2

Αστράγαλος ακουμπάει στο γόνατο τα χέρια είναι δεμένα πίσω απ΄το κεφάλι εκπνέοντας ενώνω αντίθετο αγκώνα γόνατο. 2 φορές Χ 1′ στην κάθε πλευρά.

κοιλιακοί

κοιλιακοί

Ασκηση 3

Ισορροπία στα ισχύα ενωμένα πόδια λυγισμένα γόνατα εισπνέοντας ρίχνω πόδια στο πλάι, εκπνέοντας επαναφέρω πόδια στο κέντρο. 2′ εναλλάξ.

κοιλιακοί

κοιλιακοί

Ασκηση 4

Παλάμες ώμους στην ίδια ευθεία θέση στήριξης εισπνέοντας φέρνω το γόνατο κάτω απ’ τη κοιλιά εκπνέοντας ανεβάζω ψηλά διατηρώντας λυγισμένο το γόνατο. 1′ στη κάθε πλευρά.

κοιλιακοί

κοιλιακοί

Διάταση

Και τα δύο πόδια λυγισμένα στηρίζομαι στη παλάμη και γόνατα και τραβάω τη μύτη του πίσω ποδιού. 30″ στη κάθε πλευρά.

κοιλιακοί

 

 

mandy
Ετικέτες: , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.