Ασκήσεις γλουτών

Πηγή: mednutrition.gr

nutri-cover.jpg

1η άσκηση

Στήριξη σε παλάμες και γόνατο , παλάμες ώμοι βρίσκονται στην ίδια ευθεία , ανεβοκατεβάζω πόδι εκπνέοντας στο ανέβασμα . Προσοχή αν κάποιος έχει πρόβλημα στημέση να μην κάνει υπερέκταση στο ανέβασμα του ποδιού .1΄στο κάθε πόδι.

nutri-1.jpg

2η ασκηση

Στήριξη σε παλάμες και γόνατο, παλάμες – ώμοι βρίσκονται στην ίδια ευθεία. Διατηρώγόνατο ψηλά και λυγίζω τεντώνω στο πλάι. Επνέω στο τέντωμα του ποδιού . 1΄στο κάθε πόδι.

nutri-2.jpg

3η άσκηση

Παλάμες ακουμπάνε στο έδαφος , το μπροστινό πόδι βρίσκεται ανάμεσα στα χέρια , λυγίζω και εκπνέοντας τεντώνω πόδια. 15 επαναλήψεις στο κάθε πόδι. Προσπαθώ οιπαλάμες να μην ξεκολλάνε από το έδαφος.

nutri-3.jpg

mandy
Ετικέτες: , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.