Δυναμικές ασκήσεις ευλυγισίας για όλο το σώμα!

Πηγή: basketblog.gr

sm-cover.jpg

1η άσκηση

Ένα πόδι λυγισμένο ένα χέρι  στο έδαφος για ισορροπία . Τραβάω το πόδι προς το κορμό διατηρώντας το τεντωμένο . 30″ στο κάθε πόδι

sm1.jpg

2η άσκηση

Ισορροπία στα ισχία κρατάω τις φτέρνες των ποδιών και προσπαθώ να τα τεντώνω στο πλάι διατηρώντας ίδια πλάτη . 30″ μένω

sm2.jpg

3η άσκηση

Αστράγαλοι – γόνατο , τραβάω τα πόδια  κοντά στο σώμα . Μένω 30″

sm3.jpg

4η άσκηση

Τεντώνω πόδια και προσπαθώ με το κεφάλι να ακουμπήσω τα γόνατα διατηρώντας τα τεντωμένα. Μένω 30″

sm4.jpg

sm5.jpg

5 άσκηση

Στηρίζομαι στα χέρια και στο λυγισμένο πόδι , τοποθετώ το πόδι μου σ΄ενα βοηθητικό μέσο και πιέζω χαμηλά τη λεκάνη διατύνοντας προσαγωγούς . Μένω 30″ στο κάθε πόδι

sm6.jpg

mandy
Ετικέτες: , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.