Ασκήσεις για πόνους στον αυχένα (Διατατικές)

Πηγή: basketblog.gr

ΑΣΚΗΣΗ 1

Τραβάμε με το ένα χέρι το άλλο, το διατηρούμε τεντωμένο μπροστά στο θώρακα. Μένουμε για 30” στο κάθε χέρι.

ΔιατατικέςΑΣΚΗΣΗ 2

Κάμπτω το κεφάλι δεξιά, πιέζοντας ελαφρώς με το χέρι. Μένουμε για 30”.

ΔιατατικέςΑΣΚΗΣΗ 3

Κάμπτω το κεφάλι μπροστά πιέζοντας ελαφρώς με το χέρι. Μένουμε για 30”

ΔιατατικέςΑΣΚΗΣΗ 4

Κάμπτω το κεφάλι πίσω, πιέζοντας ελαφρώς με το χέρι. Μένουμε για 30”.

ΔιατατικέςΑΣΚΗΣΗ 5

Πιέζουμε τον αγκώνα και τραβάμε ελαφρώς το χέρι, να φτάσει πίσω από τον λαιμό. Μένουμε για 30” στο κάθε χέρι.

mandy
Ετικέτες: , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.