Ασκήσεις για όλο το σώμα με τη βοήθεια ενός ring

Πηγή: basketblog.gr

ΑΣΚΗΣΗ 1

Εδραία θέση, ίσια πλάτη, κάτω οι ώμοι, έξω ο θώρακας. Το ring λίγο πιο πάνω από τα γόνατα. Εκπνέοντας πιέζω, δεν το αφήνω να με τινάζει στην επιστροφή. Δουλεύω 1′.

 

 

ΑΣΚΗΣΗ 2

Οκλαδόν, ring στον ώμο. Αγκώνας ανοιχτός, δεν σπάει ο καρπός. Εκπνέοντας πιέζω ring. Δουλεύω 1′ στο κάθε χέρι.

 

 

ΑΣΚΗΣΗ 3

Ξαπλώνω στο έδαφος, κάτω κεφάλι και χέρια. Λεκάνη ισομετρικά ψηλά, ένα πόδι πατάω στο έδαφος, ένα στο ring. Εκπνέοντας πιέζω το ring χωρίς να πέφτει η λεκάνη. Δουλεύω 1′ στο κάθε πόδι.

 

 

Διάταση

Το κάτω πόδι λυγισμένο, στήριξη σε αγκώνα. Τραβάω το πόδι με το ring διατηρώντας το τεντωμένο. Δουλεύω 30” στο κάθε πόδι.

 

– See more at: http://basketblog.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=143861%3A-ring&catid=258%3A2013-10-15-18-13-52&Itemid=271#sthash.rzdRrOjv.dpuf

mandy
Ετικέτες: , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.