Δυναμώνουμε και γραμμώνουμε τους κοιλιακούς μας!

Πηγή: basketblog.gr

Ο κορμός, «το κέντρο μας», είναι ο πυρήνας από τον οποίο ξεκινάει όλη μας η δύναμη. Είναι η πηγή για να δυναμώσουν όλες οι μυϊκές μας ομάδες, αλλά και μια ένδειξη υγείας και φυσικής κατάστασης. Ένας δυνατός κορμός πέρα απο το αισθητικό κομμάτι, βοηθάει στην πρόληψη αλλά και στην ανακούφιση μυοσκελετικών προβλημάτων.

Μια δοκιμή θα σας πείσει. Μεγάλη προσοχή στις πληροφορίες της κάθε άσκησης.

Ζέσταμα – Διατατική ορθού κοιλιακού: 10-20″

Αν κάποιος έχει πρόβλημα στη μέση λυγίζει ελαφρώς τα χέρια.

 

1η Άσκηση

Θέση στήριξης – παλάμες, ώμους στην ίδια ευθεία, σηκώνουμε τη λεκάνη και κατεβαίνουμε σφίγγοντας πολύ καλά τους κοιλιακούς. Επαναλαμβάνουμε 1′.

 

 

2η Άσκηση

Ενώνουμε αντίθετο αγκώνα-γόνατο, διατηρούμε τεντωμένα τα πόδια, εισπνοή-εκπνοή εναλλάξ. Επαναλαμβάνουμε 1′.

 

 

3η Άσκηση

Τέντωμα πόδια λίγο πιο κάτω από τις 90 μοίρες, σπόνδυλοι ακουμπάνε στο έδαφος. Εκπνέοντας σηκώνω τον κορμό και τα χέρια έρχονται παράλληλα με τα πόδια. Επαναλαμβάνουμε 3Χ10.

 

 

Διάταση-Αποθεραπεία

Γόνατα στο πλάι, αγκώνας στο έδαφος, μακραίνω χέρι στην αντίθετη πλευρά από τα πόδια.

 

– See more at: http://www.basketblog.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=146510%3A2015-08-02-00-09-02&catid=258%3A2013-10-15-18-13-52&Itemid=271#sthash.X0iXR5Mj.dpuf

mandy
Ετικέτες: , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.