Κάψτε λίπος από τα πόδια

Πηγή: basketblog.gr

Άσκηση 1

Κρατιέμαι απο ένα σταθερό σημείο ένα πόδι μπροστά το άλλο πίσω προσέχω το γόνατο να μη ξεπερνάει τη μύτη του ποδιού. Εισπνέοντας λυγίζω εκπνέοντας τεντώνω φέρνω κορμό μπροστά και σηκώνω το πίσω πόδι στον αέρα. 1′ στο κάθε πόδι.

 

 

Άσκηση 2

Κρατιέμαι απο ένα σταθερό σημείο ένα πόδι στο έδαφος, το άλλο λυγισμένο στον αέρα, εισπνέοντας ανοίγω πόδι πλάι, εκπνέοντας επαναφέρω. 1′ στην κάθε πλευρά.

 

 

Άσκηση 3

Πατάω το ένα πόδι σε ένα σταθερό σημείο και το πόδι που  είναι στο έδαφος στη μύτη, εισπνέοντας λυγίζω, εκπνέοντας τεντώνω το μπροστινό πόδι. 1′ στο κάθε πόδι.

 

 

Άσκηση 4

Το ένα πόδι στο έδαφος και το άλλο σε ένα ψηλό σταθερό σημείο, τα χέρια ακουμπάνε στο έδαφος εξωτερικά απο την πατούσα. Μένω για 30″ στο κάθε πόδι.

 

mandy
Ετικέτες: , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.