Ασκήσεις για γλουτούς και ψωμάκια

Πηγή: basketblog.gr

ΑΣΚΗΣΗ 1

Διάταση απαγωγών, το ένα πόδι πάνω στο άλλο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ζέσταμα και αποθεραπεία.

γλουτοί

ΑΣΚΗΣΗ 2

Παλάμες-ώμους στην ίδια ευθεία στήριξη σε παλάμες και γόνατο, το ένα γόνατο έρχεται πίσω απο το άλλο λυγισμένο και εκπνέοντας τεντώνω και μακραίνω πίσω. 1′ στο κάθε πόδι.

γλουτοί

γλουτοί

ΑΣΚΗΣΗ 3

Παλάμες-ώμους στην ίδια ευθεία αστράγαλο γόνατο εκπνέοντας σηκώνω λεκάνη. 1′ στη κάθε πλευρά.

γλουτοί

γλουτοί

ΑΣΚΗΣΗ 4

Παλάμες-ώμους στην ιδια ευθεία το ένα πόδι πατάει στο έδαφος το άλλο τεντωμένο εισπνέοντας κατεβάζω λεκάνη και εκπνέοντας σηκώνομαι ψηλά. 1′ στη κάθε πλευρά.

γλουτοί

γλουτοί

ΑΣΚΗΣΗ 5

Σε όρθια θέση, ελαφρώς λυγισμένο πόδι στήριξης, χέρια πίσω, εισπνέοντας μαζεύω γόνατο  εκπνέοντας κλωστάω πίσω. 1′ σε κάθε πλευρά.

γλουτοί

mandy
Ετικέτες: , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.