Ασκήσεις για ορθό και κάτω εγκάρσιο κοιλιακό

Πηγή: basketblog.gr

ΑΣΚΗΣΗ 1

Όλοι οι σπόνδυλοι κάτω χέρια στο πλάι πόδια σε όρθη γωνία λυγίζω μια το ένα μια το άλλο πόδι, εισπνέω και εκπνέω στην αλλαγή. 1′.

κοιλιακοί

κοιλιακοί

ΑΣΚΗΣΗ 2

Χέρια πίσω απο το κεφάλι σηκώνουμε ελαφρά τον κορμό, πόδια λυγισμένα εισπνέοντας τεντώνω, εκπνέοντας λυγίζω. 1′.

κοιλιακοί

κοιλιακοί

ΑΣΚΗΣΗ 3

Κορμός σταθερά ψηλά, χερια τεντωμένα δίπλα στα αυτιά, πόδια τεντωμένα, ενώνουμε αντίθετο χέρι πόδι. Δουλεύουμε εναλλαξ για 1′.

κοιλιακοί

κοιλιακοί

ΑΣΚΗΣΗ 4

Στήριξη σε αγκώνα, το άλλο χέρι πισω απο το κεφάλι, σφιχτή κοιλιά, ενώνω αντίθετο χερι γόνατο, ο κορμός σταθερά ψηλά. 1′ απο την κάθε πλευρά.

κοιλιακοί

κοιλιακοί

ΑΣΚΗΣΗ 5 – Διάταση

Ψηλά η λεκάνη τα χέρια στη μέση εισπνέω και εκπνέω 30″.

κοιλιακοί

mandy
Ετικέτες: , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.