Ασκήσεις για δυνατά πόδια με τη βοήθεια ενός σταθερού σημείου

Διάταση

Βάζουμε το ένα πόδι σε ένα σταθερό σημείο τεντωμένο και ρίχνουμε κορμό μπροστά. 30″ σε κάθε πλευρά.

mandy stathero 8

ΑΣΚΗΣΗ 1

Το πόδι που πατάει κάτω ελαφρώς λυγισμένο, το άλλο πίσω ψηλά λυγίζουμε και τεντώνουμε, προσοχή να μη κάνει υπερέκταση η μέση. 1′ στην κάθε πλευρά.

mandy stathero

mandy stathero 6

ΑΣΚΗΣΗ 2

Χέρια τεντωμένα μπροστά, πόδια ανοιχτά, μύτες ποδιών κοιτάνε προς τα έξω, βαθύ κάθισμα και σηκωνόμαστε. Ολοι οι σπόνδυλοι σε μια ευθεία κοιτάμε μπροστά. 1′.

mandy stathero 2

mandy stathero 7

ΑΣΚΗΣΗ 3

Στήριξη στις παλάμες, το ένα πόδι ψηλά τεντωμένο, μύτες ποδιών προς τα πάνω, το άλλο πόδι ελαφρώς λυγισμένο, λυγίζουμε αγκώνες και τεντώνουμε. 30″ στο κάθε πόδι.

mandy stathero 3

mandy stathero 9

ΑΣΚΗΣΗ 4

Το ένα πόδι ψηλά λυγισμένο το αλλο τεντωμένο, ρίχνουμε κορμό μπροστά τεντώνουμε το λυγισμένο πόδι, αντίθερο χέρι ακουμπάει γόνατο. 30″ στη κάθε πλευρά.

mandy stathero 8

mandy
Ετικέτες: , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.