Ασκήσεις για γραμμωμένα χέρια

Πηγή: basketblog.gr

ΑΣΚΗΣΗ 1

Στήριξη σε παλάμες, γόνατο, πόδι ψηλά τεντωμένο μύτη ποδιού προς τα έξω, κεφάλι κοιτάει μπροστά, όλοι οι σπόνδυλοι σε μια ευθεία, λυγίζω – τεντώνω χέρια. 1′ στην κάθε πλευρά.

mandy 2

mandy 3

ΑΣΚΗΣΗ 2 

Στήριξη σε παλάμες, μύτη ποδιού, κεφάλι κοιτάει κάτω, μύτη ποδιού στο γόνατο, λυγίζω, τεντώνω χέρια προσπαθώντας το γόνατο να ακουμπήσει έδαφος. 1′ στην κάθε πλευρά.

mandy 4 1

mandy 5 1

ΑΣΚΗΣΗ 3

Στήριξη τετραποδική, χέρια πόδια τεντωμένα, κεφάλι μέσα, εκπνέοντας λυγίζω ελαφρώς χέρια, όλη η δύναμη στο κέντρο. 1′.

mandy 6 1

mandy 7 1

ΑΣΚΗΣΗ 4

Στήριξη στο πλάι, το ένα χέρι ψηλά τεντωμένο, μένουμε για 1′ στην κάθε πλευρά.

mandy 8 1

Διάταση

Στήριξη σε γόνατο, παλάμη, το αλλο πόδι τεντωμένο, φέρνω εσωτερικά αντίθετο χέρι με τεντωμένο πόδι και διατύνω. Μένουμε 30″ στη κάθε πλευρά.

mandy 9 1

mandy
Ετικέτες: , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.