Η Μάντη μας δείχνει ασκήσεις debloat για επίπεδη κοιλιά!

Πηγή: tlife.gr

Αυτήν τη φορά επέστρεψα με ένα θέμα που πραγματικά θα σου φανεί πολύ χρήσιμο. Η Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής Μάντη Περσάκη μας δείχνει ασκήσεις debloat, δηλαδή ασκήσεις που θα μας ανακουφίσουν από το φούσκωμα στην κοιλιά και θα φέρουν ένα επίπεδο αποτέλεσμα. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα βοηθάει στη σωστή λειτουργία του εντέρου και της πέψης, με αποτέλεσμα να απαλλάσσεσαι από τους πόνους που μπορεί να νιώθεις ή έστω από αυτό το ενοχλητικό πρήξιμο που δεν σου επιτρέπει να φοράς με άνεση τα στενά σου ρούχα.

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις
Ακολούθησε τη Μάντη βήμα – βήμα στις ασκήσεις και βεβαιώσου πως έχεις καταλάβει πως εκτελείται καθεμία.
Επανέλαβε τις ασκήσεις κάθε φορά που νιώθεις φουσκωμένη ή πρησμένη.
Εσωτερικά σε κάθε άσκηση θα βρεις πόσες φορές να επαναλάβεις τις ασκήσεις.

ΑΣΚΗΣΗ 1 – ΘΕΣΗ 1

Κάτσε όρθια στο έδαφος με το ένα πόδι και λύγισε το άλλο στον αέρα. Φέρε τον κορμό και τα χέρια ελαφρώς προς τα πίσω για ισορροπία.

ΑΣΚΗΣΗ 1 – ΘΕΣΗ 2

Τέντωσε μπροστά το λυγισμένο πόδι. Έλα στην αρχική σου θέση και επανέλαβε για 7 φορές ακόμα. Κάνε την ίδια άσκηση και στο άλλο πόδι.

ΑΣΚΗΣΗ 2 – ΘΕΣΗ 1

Ακούμπησε τα δάχτυλα των χεριών στο έδαφος και στηρίξου στις μύτες του δεξί ποδιού. Το αριστερό πόδι βρίσκεται πάνω από το πόδι στήριξης (το δεξί δηλαδή).

ΑΣΚΗΣΗ 2 – ΘΕΣΗ 2

Σήκωσε τους γλουτούς ψηλά, τεντώνοντας το δεξί πόδι. Έλα στην αρχική σου θέση και επανέλαβε για 10 φορές.

ΑΣΚΗΣΗ 3 – ΘΕΣΗ 1

Ξάπλωσε στο έδαφος και ένωσε τα πέλματα των ποδιών.

ΑΣΚΗΣΗ 3 – ΘΕΣΗ 2

Σφίξε την περιοχή της κοιλιάς και σήκωσε τους γλουτούς και τον κορμό από το έδαφος. Επανέλαβε 10 φορές.

ΑΣΚΗΣΗ 4 – ΘΕΣΗ 1

Ξάπλωσε στο έδαφος και τοποθέτησε τα χέρια πίσω από το κεφάλι. Λύγισε το δεξί πόδι και τέντωσε το αριστερό πόδι μπροστά.

ΑΣΚΗΣΗ 4 – ΘΕΣΗ 2

Σήκωσε τον δεξί σου αγκώνα και το αριστερό σου πόδι και φέρε κοντά τα δύο άκρα. Έλα στην αρχική σου θέση και επανέλαβε για 5 φορές. Κάνε την άσκηση και με το άλλο πόδι – χέρι.

ΑΣΚΗΣΗ 5 – ΘΕΣΗ 1

Ξάπλωσε στο έδαφος και φέρε τα χέρια πίσω από το κεφάλι. Σήκωσε ελαφρώς το κεφάλι από το έδαφος, λύγισε το αριστερό πόδι και τέντωσε το δεξί.

ΑΣΚΗΣΗ 5 – ΘΕΣΗ 2

Τώρα λύγισε το δεξί πόδι και τέντωσε το αριστερό (σαν ποδηλασία) Επανέλαβε για 20 φορές.

 

mandy
Ετικέτες: , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.