Γυμναστική στο σπίτι: Ασκήσεις που θα φτάσουν το στήθος σου στα… ύψη

Πηγή:tlife.gr

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις
Ακολούθησε τη Μάντη βήμα – βήμα στις ασκήσεις και βεβαιώσου πως έχεις καταλάβει πως εκτελείται καθεμία.
Επανέλαβε τις ασκήσεις 3-4 φορές την εβδομάδα.
Εσωτερικά σε κάθε άσκηση θα βρεις πόσες φορές να επαναλάβεις τις ασκήσεις.

ΑΣΚΗΣΗ 1 – ΘΕΣΗ 1

Ένωσε τις παλάμες σου και τέντωσε τα χέρια σου πίσω. Μείνε εκεί για 10 δευτερόλεπτα.

ΑΣΚΗΣΗ 2 – ΘΕΣΗ 1

Φέρε τις παλάμες σου μπροστά στο πρόσωπο.

ΑΣΚΗΣΗ 2 – ΘΕΣΗ 2

Χαμήλωσε το κεφάλι και σήκωσε ελαφρώς τα χέρια προς τα πάνω. Κάνε 3 σετ των 10 επαναλήψεων.

ΑΣΚΗΣΗ 3 – ΘΕΣΗ 1

Τοποθέτησε τις παλάμες στο έδαφος, στηρίξου στα γόνατα και σταύρωσε τα πέλματά σου.

ΑΣΚΗΣΗ 3 – ΘΕΣΗ 2

Λύγισε τους αγκώνες χωρίς να ακουμπήσει το στήθος στο έδαφος. Κάνε 3 σετ των 10 επαναλήψεων.

ΑΣΚΗΣΗ 4 – ΘΕΣΗ 1

Στηρίξου στις παλάμες και στις μύτες των ποδιών.

ΑΣΚΗΣΗ 4 – ΘΕΣΗ 2

Ακούμπησε τους αγκώνες στο έδαφος και σήκωσε ψηλά τους γλουτούς. Κάνε 3 σετ των 10 επαναλήψεων.

 

mandy
Ετικέτες: , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.