Ασκήσεις για γραμμωμένο σώμα με την βοήθεια ενός ring

Πόδια ανοιχτά και ελαφρώς λυγισμένα, λυγίζω πόδια πιέζοντας παράλληλα το ring για 1′.

Ισορροπία σε τεντωμένο πόδι, τεντώνω λυγίζω το άλλο πόδι πιέζοντας παράλληλα το ring.

1′ στην κάθε πλευρά

Πόδια λυγισμένα κι ανοιχτά, κάμπτω κορμό και πιέζω το ρίνγκ για 1′ στην κάθε πλευρά.

Στήριξη στο ένα πόδι, όλη η δύναμη στο κέντρο, μύτη ποδιού τεντωμένη, τεντώνω το πόδι πίσω πιέζοντας παράλληλα το ring, 1′ στην κάθε πλευρά .

Πηγή: basketblog.gr

mandy
Ετικέτες: , , , , , , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.