Γυμνάσου με μια καρέκλα….


Γυμνάσου με μια καρέκλα....
…μπορείς να γυμνάσεις όλο σου το σώμα. Απλώς αφιέρωσε λίγο χρόνο για να κάνεις τις ασκήσεις που σου προτείνουμε.

καρέκλα1

1η ΑΣΚΗΣΗ

Στηρίξου στο πλάι χρησιμοποιώντας την παλάμη και την κνήμη σου λυγίζοντας το πόδι σου. Ακούμπησε το πέλμα του άλλου ποδιού στην καρέκλα, ύψωσε το πάνω χέρι και τέντωσε το άλλο που ακουμπάει στο έδαφος ώστε να ανασηκωθεί ο κορμός σου. Χρησιμοποιώντας το χέρι και την κνήμη σου ανέβασε τον κορμό σου ώστε να έρθει στην ίδια ευθεία με το πόδι που ακουμπάει στην καρέκλα. Κατέβα και ξανακάνε την άσκηση από την αρχή. Κάνε 2-3 σετ των 12-15 επαναλήψεων από κάθε πλευρά.

2η ΑΣΚΗΣΗ

καρέκλα2
καρέκλα3

Ξάπλωσε με τα χέρια σου τεντωμένα στο πλάι με τις παλάμες στο έδαφος και τα πέλματά σου στην καρέκλα. Στηρίξου καλά και ανασήκωσε τον κορμό σου μέχρι να σχηματίσει ορθή γωνία με τα γόνατά σου. Κατέβασέ τον πάλι μέχρι το ύψος των πελμάτων σου και ξανά από την αρχή. Κάνε 2-3 σετ των 12- 15 επαναλήψεων.

3η ΑΣΚΗΣΗ

καρέκλα4Ακούμπησε τις παλάμες σου στα πλαϊνά της καρέκλας με τεντωμένα χέρια. Λύγισε ελαφρώς τα γόνατά σου και γείρε προς τα εμπρός χωρίς να είσαι πολύ κοντά στην καρέκλα. Ξεκίνα να σηκώνεις το ένα πόδι με λυγισμένο γόνατο μέχρι ο μηρός να έρθει στην ίδια ευθεία με τον κορμό σου. Κάνε 2-3 σετ των 12-15 επαναλήψεων από κάθε πλευρά.

καρέκλα5

 

 

4η ΑΣΚΗΣΗ

καρέκλα6
καρέκλα5

Κάθισε στην άκρη της καρέκλας ακουμπώντας καλά τα χέρια σου –τεντωμένα- σε αυτήν και τα πέλματά σου στο πάτωμα. Κράτα όλο σου το σώμα ενεργό και, χωρίς να μετακινήσεις τα χέρια και τα πόδια σου, σήκωσε τον κορμό σου από την καρέκλα. Μείνε για λίγα δευτερόλεπτα και κατέβα. Κάνε 2-3 σετ των 12-15 επαναλήψεων.

Περιοδικό Forma Φεβρουαρίου

mandy
Ετικέτες: , , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.