Ασκήσεις για προσαγωγούς

Πηγή: basketblog.gr

bro-cover.jpg

Άσκηση 1 (photo 1-2)

Δυναμική διάταση την οποία χρησιμοποιούμε και για ζέσταμα. Τοποθετούμε τις παλάμες παράλληλα κάτω λυγίζοντας το ένα πόδι και τεντώνοντας το άλλο με το γόνατο να μην ξεπερνάει τη μύτη του ποδιού.
Επαναλαμβάνουμε 1′

bro-1.jpg

bro-2.jpg

Άσκηση 2 (photo 3-4)

Ξαπλωμένη στο έδαφος ενώνω πατούσες διατηρώντας τα γόνατα ανοικτά και εκπνέοντας τεντώνω τα πόδια ψηλά διατηρώντας πατούσες ενωμένες. Επαναλαμβάνω 1΄

bro-3.jpg

bro-4.jpg

Άσκηση 3 (photo 5-6)

Ξαπλωμένη , διατηρώντας το κεφάλι και χέρια στο έδαφος σε στάση ποδοκνημικής με τα πόδια τεντωμένα , ανοίγω και κλείνω πόδια. Επαναλαμβάνω 2΄

bro-5.jpg

bro-6.jpg

Διάταση

Τεντωμένα πόδια ανοίγω μέχρι το σημείο που πονάω στα όρια του εφικτού , χέρια τεντωμένα ψηλά ίσια πλάτη. Μένουμε 3Χ30″

bro-7.jpg

mandy
Ετικέτες: , , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.