Η trainer των celebrities μας προτείνει μερικές ασκήσεις λίγο πριν τις διακοπές!

Πηγή: instyle.gr

ball-cover.jpg

ball-1.jpg

ΤΑ SQUAT ΕΙΝΑΙ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΑ

Με ισομετρικά λυγισμένα πόδια και τα γόνατα να μην ξεπερνάνε τις μύτες των ποδιών, μένω από 30΄εως 1΄

ball-2.jpg

ΚΑΙ ΛΙΓΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ..

Με χέρια μπροστά στο στήθος, ένα πόδι λυγισμένο και ένα τεντωμένο, εκπνέοντας, τεντώνω το πόδι στήριξης, λυγίζω το πόδι που ειναι στον αέρα και διατηρώ την ισορροπία μου. Κάνω 3×10 επαναληψεις στο κάθε πόδι

ball-5.jpg

ΤΕΛΕΙΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΓΙΑ ΣΦΙΧΤΑ ΟΠΙΣΘΙΑ

Με χέρια πάνω τεντωμένα διατηρώ ίσια πλάτη, ένα πόδι μπροστά και ένα πίσω. Εισπνέω και λυγίζω πόδια, εκπνέω και τεντώνω πόδια. 1΄στο κάθε πόδι

ball-6.jpg\

ΜΙΑ ΔΙΑΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ

Διάταση: Με πόδια λυγισμένα, φτέρνες και γόνατα στην ίδια ευθεία, οι αγκώνες πιέζουν εξωτερικά τα γόνατα ενώ διατηρώ ίσια πλάτη. Μένω για 30΄

mandy
Ετικέτες: , , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.