Ισομετρικές ασκήσεις για όλο το σώμα!

Πηγή: basketblog.gr

Άσκηση 1
Διατατική ζέσταμα ενώνουμε πατούσες γόνατα ανοιχτά μακραίνω κορμό μπροστά με ίσια πλάτη.
*Διάταση και για αποθεραπεία

Άσκηση 2
Σωστή στάση σώματος και θέση στήριξης είναι μέσα ισχία μπουνίτσα κάτω απο το στήθος. Οι αρχάριοι μένουν 1΄ , οι προχωρημένοι εως 3΄

Άσκηση 3
Θέση στήριξης παλάμη ώμοι στην ίδια ευθεία το ένα χέρι τεντωμένο μπροστά . 1΄ στη κάθε πλευρά

Άσκηση 4
Θέση στήριξης και τα δύο χέρια στο έδαφος τεντώνω πόδι στην ευθεία του κορμού . 1΄στο κάθε πόδι

Άσκηση 5
Πλάγια στήριξη σε παλάμη προσπαθούμε να ισορροπήσουμε τεντώνοντας το ένα πόδι στον αέρα. 30″ στη κάθε πλευρά

Άσκηση 6
Πλάγια στήριξη σε αγκώνα το πάνω πόδι πατάει στο άλλο μοιράζω τη δύναμη σε όλο το σώμα 45″ στη κάθε πλευρά

mandy
Ετικέτες: , , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.