Μάντη Περσάκη: Ασκήσεις για ραχιαίους

ραχιαίους

ΑΣΚΗΣΗ 1
Ανοίγω τα πόδια ελαφρώς λυγισμένα στο άνοιγμα της λεκάνης , κορμός παράλληλος με το έδαφος, η σπονδυλική στήλη να βρίσκεται σε ευθεία γραμμή . Το κεφάλι στη προέκταση της σπονδυλικής στήλης για να μην υπάρξει επιβάρυνση στον αυχένα. Εισπνοή και τα χέρια πίσω απο το κορμό , εκπνοή φέρνω χέρια μπροστά στο ύψος των ώμων. Επαναλαμβάνω 3χ10.

ραχιαίους

ραχιαίους

ΑΣΚΗΣΗ 2
Το ένα πόδι λυγισμένο στο έδαφος , το άλλο τεντωμένο , μύτη του ποδιού ακουμπάει κάτω, κορμός παράλληλος με το έδαφος,το ένα χέρι στηρίζει το κορμό το αλλο μπροστά τεντωμένο στο έδαφος, εισπνοή σηκώνω αντίθετο χέρι , αντίθετο πόδι κατεβαίνουν , εκπνοή ανεβαίνουν στο ύψος της σπονδυλικής στήλης. 1′ απο τη κάθε πλευρά.

ραχιαίους

ραχιαίους

ΑΣΚΗΣΗ 3
Ξαπλωμένοι στο έδαφος , χέρια και πόδια ακουμπούν κάτω τεντωμένα , εισπνοή μένουμε σταθεροί, εκπνοή ανεβάζουμε χέρια – πόδια τεντωμένα στην ευθεία της σπονδυλικής στήλης. Γλουτοί σφιχτοί ώστε όλη η κίνηση των ποδιών να φεύγει απο τα ισχύα. Επαναλαμβάνω 1′.

ραχιαίους

ραχιαίους

ΔΙΑΤΑΣΗ Τοποθετώ το ένα πόδι λυγισμένο , το άλλο τεντωμένο στο πλάι.Το ένα χέρι ακουμπάει στο έδαφος τεντωμένο πάνω στο λυγισμένο πόδι, το σώμα έρχεται στο πλάι, το αλλο χερι τεντωμένο ψηλά . Επαναλαμβάνουμε και απο την αλλη πλευρά. Μένουμε για 30″.

ραχιαίους

mandy
Ετικέτες: , , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.