Μάντυ Περσάκη: Ασκήσεις για τις ποδοκνημικές

Πηγή: basketblog.gr

ΑΣΚΗΣΗ 1

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν ζέσταμα. Ενα πόδι τεντωμένο, ένα λυγισμένο, διατηρούμε ίσια πλάτη, τραβάμε αργά και σταθερά τη μύτη του ποδιού. Μένουμε 10-30″.

basket-p2.jpg

ΑΣΚΗΣΗ 2
Ισομετρικά λυγισμένα τα πόδια διατηρούμε ίσια πλάτη και ίσους τους ώμους, ανεβαίνουμε στις μύτες των ποδιών και επαναφέρουμε πατώντας όλο το πέλμα. Επαναλαμβάνουμε για 1′.

basket-p3.jpg

basket-p4.jpg

ΑΣΚΗΣΗ 3
Βρίσκουμε ισορροπία απο το κέντρο μας σφίγγοντας πολύ καλά την κοιλιά μας κοιτώντας σ’ ένα συγκεκριμένο σημείο. Πατάμε στο ένα πόδι, σηκωνόμαστε στη μύτη και στη συνέχεια πατάμε όλο το πέλμα ξανά. Επαναλαμβάνουμε για 1′ στο κάθε πόδι.

basket-p5.jpg

basket-p6.jpg

ΑΣΚΗΣΗ 4
Πιάνουμε με παλάμες το έδαφος και είμαστε συνέχεια στις μύτες των ποδιών. Χωρίς να ξεκολλήσουν οι παλάμες από το έδαφος και χωρίς να πατήσουν οι φτέρνες λυγίζουμε, τεντώνουμε πόδια. Επαναλαμβάνουμε για 1′.

basket-p7.jpg

basket-p8.jpg

ΔΙΑΤΑΣΗ
Το μπροστινό πόδι είναι λυγισμένο, φτέρνα-γόνατο στην ίδια ευθεία. Το πίσω πόδι πατά στη μύτη και προσπαθούμε να φτάσει η φτέρνα στο έδαφος. Μένω 10-30″.

basket-p9.jpg

mandy
Ετικέτες: , , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.