Δυνατοί τετρακέφαλοι!

Πηγή: basketblog.gr

ΑΣΚΗΣΗ 1

Στήριξη σε παλάμες, εδραία θέση. Ένα πόδι πατάει λυγισμένο και ανεβοκατεβάζω το τεντωμένο. Δουλεύω 1′ στο κάθε πόδι.

ΑΣΚΗΣΗ 2

Στήριξη σε παλάμες και λεκάνη. Ένα πόδι στο έδαφος και το άλλο λυγίζει τεντώνει σε πλάγια θέση. Δουλεύω 1′ στο κάθε πόδι.

ΑΣΚΗΣΗ 3

Στήριξη σε παλάμες και γόνατο. Σηκώνω το άλλο πόδι όσο πιο ψηλά μπορώ. Εισπνέοντας λυγίζω, εκπνέοντας τεντώνω χωρίς να χάνει ύψος το πόδι. Δουλεύω 1′ στο κάθε πόδι.

Διάταση

Το ένα πόδι τεντωμένο, το άλλο λυγισμένο φεύγει πίσω, πέφτω στο μπροστινό με ίσια πλάτη. Δουλεύω 30” στο κάθε πόδι.

mandy
Ετικέτες: , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.