Ασκήσεις για βελτίωση ισορροπίας και ενδυνάμωση αρθρώσεων

Πηγή: basketblog.gr

Ασκηση 1

Παλάμες ώμους στην ίδια ευθεία τοποθετώ γόνατο στο δίσκο τεντώνω το άλλο πόδι στο πλάι εισπνέοντας κατεβάζω εκπνέοντας ανεβάζω πόδι. 1′ στη κάθε πλευρά.

 

 

 

Ασκηση 2

 

Πατάω δίσκο με προβολή μπροστά και μένουν σταθερά λυγισμένα και τα δύο πόδια διατηρώ ίσια πλάτη γόνατο δε ξεπερνάει μύτη ποδιού. 45″ στο κάθε πόδι.

 

 

Ασκηση 3

 

Τοποθετώ και τα δύο πόδια πάνω στο δίσκο σταθερά λυγισμένα, εισπνέοντας ενώνω παλάμες, εκπνέοντας ανοίγω χέρια πλάι διατηρώντας ίσια πλάτη. 2 φορές απο 1′.

 

 

Διάταση

 

Τοποθετώ τα χέρια πάνω στο δίσκο, η λεκάνη φεύγει πίσω μακραίνω κορμό. Μένω για 30″.

 

– See more at: http://www.basketblog.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=152652%3A2015-12-06-00-00-55&catid=258%3A2013-10-15-18-13-52&Itemid=271#sthash.Zv35syKO.dpuf

mandy
Ετικέτες: , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.