Γυμναστείτε για να διατηρήσετε το βάρος σας μέσα στις γιορτές του Πάσχα

Πηγή: basketblog.gr

Γυμναστείτε 10΄ την ημέρα για να διατηρήσετε το βάρος σας μέσα στις γιορτές του Πάσχα

1η άσκηση – μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως αποθεραπεία

Το ένα πόδι τεντωμένο το κάτω λυγισμένο σταθερό ακουμπάει στο έδαφος, τραβάμε το πάνω πόδι προς το κεφάλι τόσο όσο να μη πονάμε. Μένουμε για 1΄

 

Άσκηση 2+8

Το ενα πόδι πίσω τεντωμένο κορμός πέφτει μπροστά το άλλο πόδι μπροστά με αντίθετο χέρι να ακουμπάει στο γόνατο, σηκώνουμε πόδι με αντίθετο χέρι ταυτόχρονα. Επαναλαμβάνουμε για 1΄

 

3η άσκηση 

Στήριξη σε αγκώνες μύτες ποδιών στο έδαφος κορμός σταθερός τεντώνουμε μια το ένα μια το άλλο χέρι εναλλαξ, η δύναμη στο κέντρο  του σώματος.Επαναλαμβάνουμε 1΄

 

 

4η άσκηση 
Στηριζόμαστε  στον αγκώνα πόδια  ενωμένα πάνω από το έδαφος σηκώνουμε  προς το κορμό σταθερά με ίσια πλάτη. Επαναλαμβάνουμε για 1΄

 

 

Διάταση

Tο ένα πόδι πίσω το αλλο λυγισμένο μπροστά ο κορμός πέφτει προς το πόδι. Μένουμε για 1΄ και απο τις δύο πλευρές

 

mandy
Ετικέτες: , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.