ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ: Απόκτησε καλοσχηματισμένους γλουτούς μέχρι το καλοκαίρι

Πηγή: tlife.gr

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις
Ακολούθησε την Μάντη βήμα – βήμα στις ασκήσεις και βεβαιώσου πως έχεις καταλάβει πως εκτελείται κάθεμια.
Επανέλαβε τις ασκήσεις 4 φορές την εβδομάδα.
Εσωτερικά σε κάθε άσκηση θα βρεις πόσες φορές πρέπει να την επαναλάβεις και τι να προσέξεις.

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

ΑΣΚΗΣΗ 1 – ΘΕΣΗ 1

Άνοιξε τα πόδια και ένωσε τα χέρια μπροστά από το στήθος. Πρόσεξε τα γόνατα να μην ξεπερνάνε τα πέλματα.

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

ΑΣΚΗΣΗ 1 – ΘΕΣΗ 2

Φέρε τους γλουτούς στο πίσω μέρος και τέντωσε τον κορμό σου μπροστά. Επανέλαβε για 2 λεπτά.

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

ΑΣΚΗΣΗ 2 – ΘΕΣΗ 1

Ξάπλωσε στο έδαφος, άνοιξε ελαφρώς τα γόνατα και ένωσε τα πέλματα. Τα χέρια βρίσκονται στην ευθεία του σώματος.

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

ΑΣΚΗΣΗ 2 – ΘΕΣΗ 2

Σφίξε όλο σου το σώμα και σήκωσε τα γόνατα από το έδαφος. Επανέλαβε για 2 λεπτά.

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

ΑΣΚΗΣΗ 3 – ΘΕΣΗ 1

Κάτσε σε θέση τραπεζάκι, μόνο που τα γόνατα είναι στον αέρα και τα πέλματα στηρίζονται στις μύτες.

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

ΑΣΚΗΣΗ 3 – ΘΕΣΗ 2

Σήκωσε το ένα πόδι λίγο πιο ψηλά, ενώ πατάει έδαφος, και τέντωσε το άλλο ψηλά και ελαφρώς πλάγια. Επανέλαβε για 1 λεπτό σε κάθε πόδι.

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

ΑΣΚΗΣΗ 4 – ΘΕΣΗ 1

Οι ώμοι και οι παλάμες βρίσκονται στην ίδια ευθεία. Οι παλάμες είναι παράλληλες μεταξύ τους. Το ένα πόδι βρίσκεται σε ορθή γωνία και ακουμπάει στο γόνατο, ενώ το άλλο είναι τεντωμένο και στον αέρα. Πρόσεξε να βρίσκεται στην ίδια ευθεία με τη σπονδυλική στήλη.

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

ΑΣΚΗΣΗ 4 – ΘΕΣΗ 2

Ενώ διατηρείς τη θέση σου, σήκωσε το τεντωμένο πόδι ακόμα πιο ψηλά και ελαφρως πλάγια. Επανέλαβε για 1 λεπτό σε κάθε πόδι.

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

ΑΣΚΗΣΗ 5 – ΘΕΣΗ 1

Οι παλάμες και οι ώμοι είναι στην ίδια ευθεία. Πρόσεχε οι παλάμες σου να είναι σε παράλληλη θέση. Τα γόνατα είναι λυγισμένα, με το ένα πέλμα να στηρίζεται στη μύτη και το άλλο να είναι στον αέρα.

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

ΑΣΚΗΣΗ 5 – ΘΕΣΗ 2

Στη θέση που βρίσκεσαι τέντωσε ψηλά το πόδι. Επανέλαβε για 1 λετπό σε κάθε πόδι.

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

ΑΣΚΗΣΗ 6 – ΘΕΣΗ 1

Οι ώμοι βρίσκονται στην ίδια ευθεία με τις παλάμες. Οι παλάμες κοιτάνε ευθεία, ενώ τα γόνατα και τα πέλματα είναι ανοιχτά.

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

ΑΣΚΗΣΗ 6 – ΘΕΣΗ 2

Προσπάθησε να ενώσεις τα γόνατα χωρίς να χαλάσεις την αρχική σου θέση. Επανέλαβε την άσκηση για 2 λεπτά.

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

ΑΣΚΗΣΗ 7 – ΘΕΣΗ 1

Ξάπλωσε στο πάτωμα και κάτσε σε θέση ολκαδόν, όπως στη φωτογραφία.

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

ΑΣΚΗΣΗ 8 – ΘΕΣΗ 1

Ξάπλωσε στο πάτωμα και φέρε τα γόνατα στο στήθος. Αυτό θα βοηθήσει στη χαλάρωση του σώματος.

 

 

mandy
Ετικέτες: , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.