Δυνατός Κορμός

Πηγή: basketblog.gr

basket1.jpg

Καλή Χρονιά σε όλους! Με υγεία, αγάπη, αφοσίωση και δημιουργικότητα! Ο λόγος που επέλεξα το θέμα που θα παρουσιάσω ως πρώτο για το 2014, είναι γιατί το θεωρώ ως ένα από τα πιο σημαντικά σημεία που θα πρέπει να προσέξει ο καθένας, είτε είναι αθλητής είτε όχι.    Ένα σώμα με δυνατό κορμό (κοιλιακούς-ραχιαίους) μπορεί να «ξεγελάσει» λειτουργικά, αλλά και αγωνιστικά πιθανές άλλες ελλείψεις, όπως η ευλυγισία. Δώστε έμφαση στις συγκεκριμένες ασκήσεις και δουλέψτε τις ένα δεκάλεπτο καθημερινά για να επανέλθετε από τις διακοπές των Χριστουγέννων και να επανακτήσετε τη φυσική σας κατάσταση.

basket2.jpg

basket3.jpg

Τεντωμένα πόδια και χέρια, στον αέρα, κλειδώνουμε μέσα τα ισχία, ώστε οι σπόνδυλοι να ακουμπάνε στο έδαφος. Η δύναμη είναι στους κοιλιακούς, ώστε να μην υπάρχει ένταση στον αυχένα. Εκπνέοντας σηκώνουμε τον κορμό και φέρνουμε τα χέρια παράλληλα με τα πόδια . Επαναλαμβάνουμε 3Χ10.

basket4.jpg

basket5.jpg

Πλάγια θέση στήριξης, ένα πόδι μπροστά, ένα πίσω. Δύναμη στους πλάγιους κοιλιακούς. Εισπνέοντας ανεβάζουμε τη λεκάνη και φέρνουμε το χέρι κάτω από την κοιλιά. Εκπνέοντας επανερχόμαστε στην αρχική θέση. Δουλεύουμε ένα λεπτό στην κάθε πλευρά.

basket6.jpg

basket7.jpg

Εδραία θέση, πόδια πατάνε κάτω ελαφρώς λυγισμένα, διατηρούμε ίδια πλάτη. Δημιουργούμε ένα τρίγωνο με τα δάχτυλα των χεριών, εκπνέοντας φέρνουμε τον κορμό μπροστά, τεντώνουμε τα χέρια προσπαθώντας να μην ξεπεράσουν το ύψος των αυτιών. Επαναλαμβάνουμε 3Χ10.

basket8.jpg

Διάταση. Ένα πόδι λυγισμένο, ένα τεντωμένο, στρίβουμε τον κορμό και ακουμπάμε το γόνατο στον ώμο, τεντώνουμε το άλλο χέρι ψηλά. 30’’ στην κάθε πλευρά.

mandy
Ετικέτες: , , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.