Ασκήσεις για τις ποδοκνημικές!

Πηγή: basketblog.gr

basket-cover-p1.jpg

Καλημέρα σε όλους. Ελπίζω να είστε καλά και αν ακόμη δεν το έχετε τολμήσει, είναι πάντα η κατάλληλη στιγμή για να βάλετε τη γυμναστική στην καθημερινότητά σας. Θα δείτε ότι θα σας αναζωογονήσει και θα αρχίσετε να αισθάνεστε πολύ διαφορετικά. Σήμερα θα ασχοληθούμε με τις ποδοκνημικές.

Είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι, με το οποίο θα πρέπει να ασχολούνται αθλητές και όχι μόνο, καθώς τις περισσότερες φορές εκεί συσσωρεύεται η κούραση, με αποτέλεσμα να έχουμε πολλούς τραυματισμούς. Θα πρέπει να δίνουμε έμφαση και στις ασκήσεις ενδυνάμωσης, αλλά και στις δυναμικές διατατικές ασκήσεις.

basket-p2.jpg

Ασκηση 1η
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως ζέσταμα. Ενα πόδι τεντωμένο, ένα λυγισμένο, διατηρούμε ίσια πλάτη, τραβάμε αργά και σταθερά τη μύτη του ποδιού. Μένουμε 10”-30”.

basket-p3.jpg

basket-p4.jpg

Ασκηση 2η
Ισομετρικά λυγισμένα τα πόδια, διατηρούμε ίσια πλάτη και ίσους τους ώμους, ανεβαίνουμε στις μύτες των ποδιών και επαναφέρουμε πατώντας όλο το πέλμα. Επαναλαμβάνουμε για 1′.

basket-p5.jpg

basket-p6.jpg

Ασκηση 3η

Βρίσκουμε ισορροπία από το κέντρο μας σφίγγοντας πολύ καλά την κοιλιά μας κοιτώντας σε ένα συγκεκριμένο σημείο. Πατάμε στο ένα πόδι, σηκωνόμαστε στη μύτη και στη συνέχεια πατάμε όλο το πέλμα ξανά. Επαναλαμβάνουμε για 1′ στο κάθε πόδι.

basket-p7.jpg

basket-p8.jpg

Ασκηση 4η
Πιάνουμε με τις παλάμες το έδαφος και είμαστε συνέχεια στις μύτες των ποδιών. Χωρίς να ξεκολλήσουν οι παλάμες από το έδαφος και χωρίς να πατήσουν οι φτέρνες, λυγίζουμε και τεντώνουμε τα πόδια. Επαναλαμβάνουμε για 1′.

basket-p9.jpg

Διάταση
Το μπροστινό πόδι είναι λυγισμένο, φτέρνα- γόνατο στην ίδια ευθεία. Το πίσω πόδι πατά στη μύτη  και προσπαθούμε να φτάσει η φτέρνα στο έδαφος. Μένω 10”-30”.

Και μια συμβουλή: Μπορείτε ανάμεσα στις ασκήσεις να δουλεύετε την πρώτη και την τελευταία διατατική άσκηση για να μην τραυματιστείτε. Να είστε όλοι καλά και καλή προπόνηση!!!

mandy
Ετικέτες: , , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.