Ασκήσεις για ώμους και πλάτη!

Πηγή: basketblog.gr

blog-cover.jpg

Καλημέρα σε όλους! Εύχομαι να είστε όλοι καλά και τώρα που «ανοίγει» ο καιρός να έχετε βρει έστω λίγο, αλλά ποιοτικό χρόνο για την καθημερινή σας εκγύμναση. Συχνά ακούμε, βλέπουμε και… θέλουμε μια ωραία πλάτη. Εκτός, όμως, από μια γραμμωμένη πλάτη, είναι πολύ σημαντικό να δίνουμε έμφαση και στη σωστή στάση του σώματός μας, στοιχείο που θα μπορέσετε να βελτιώσετε πολύ, αν ακολουθήσετε το παρακάτω ασκησιολόγιο.

1η άσκηση

blog-1.jpg

blog-2.jpg

Εδραία θέση διατηρούμε ίσια πλάτη χέρια λυγισμένα , παλάμες στραμμένες μπροστά εκπνέοντας τεντώνω τα χέρια και μακραίνω ψηλά τον κορμό. Η δύναμη είναι στους ώμοους και στη πλάτη. Επαναλαμβάνω 3Χ12.

2η άσκηση

blog-3.jpg

blog-4.jpg

Διατηρώ ίσια τη πλάτη , οι ώμοι λίγο πιο κάτω απ΄το φυσιλογικό , οι παλάμες αντικρυστά και δουλεύω μικρές πιέσεις προσπαθώντας να ενώσω τις παλάμες  μου πίσω. Χέρια τεντωμένα.  Δουλεύω για 1′.

3η άσκηση

blog-5.jpg

blog-6.jpg

Ενωνω παλάμες μπροστά στο στήθος εκπνέοντας ανοίγω αντίθετα τα χέρια , ένα πάνω ένα κάτω νιώθοντας την ένταση στη πλάτη. Δουλεύω εναλλάξ για 2′.

Διάταση

blog-7.jpg

mandy
Ετικέτες: , , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.