Ασκήσεις για να επανέλθεις μετά τις γιορτές!

Πηγή: tlife.gr

Οι γιορτές πέρασαν και μαζί με τις αναμνήσεις, σου έμειναν και κάποια κιλά που προσπαθείς τώρα με δίαιτα να χάσεις. Μην ξεχνάς όμως ότι μια δίαιτα μόνο δεν κάνει θαύματα! Χρειάζεται και φυσική δραστηριότητα για να έχειςτο επιθυμητό αποτέλεσμα. Και επειδή αυτή η περίοδος ήταν πολύ χαλαρή, πρέπει να ξεκινήσεις με ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να βρεις σιγά σιγά τους ρυθμούς σου. Και η Μάντη Περσάκη ετοίμασε τις ιδανικότερες ασκήσεις για να μπορέσεις να επανέλθεις στη φυσική σου κατάσταση.

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις
– Ακολούθησε τη Μάντη βήμα, βήμα στις ασκήσεις και βεβαιώσου πως έχεις καταλάβει πως εκτελείται κάθεμια.
– Μην ξεχνάς το ζέσταμά σου! Η Μάντη εξηγεί πως αφού οι ασκήσεις θα σου πάρουν μόλις 2′ με 3′ λεπτά (αν ξεκινήσεις με 30” δεύτερα την κάθε άσκηση σε 2 1/2 λεπτά θα έχεις τελειώσει!!).
– Υπολόγισε πως πρέπει σε κάθε άσκηση να παραμείνεις στη σωστή θέση για 30” δευτερόλεπτα. Για τις πιο προχωρημένες ο χρόνος αυτός μπορεί να αυξηθεί στα 1′ με 2′ λεπτά.
– Επαναλαμβάνεις κάθε άσκηση 3 φορές των 12.
– Εάν νιώσεις ενόχληση καλό είναι να διακόψεις.

tlife cover

ΑΣΚΗΣΗ 1 – ΘΕΣΗ 1

Εάν έχεις μια εξοικείωση με τις Pilates και είσαι έτσι ευέλικτη, θα μπορέσεις να κάνεις σπαγγάτο. Διαφορετικά μην αγχώνεσαι! Μπορείς να ανοίξεις τα πόδια σου όσο πιο πολύ μπορείς. Πρέπει να είναι τεντωμένα και οι μύτες των ποδιών πιεσμένες προς τα μέσα. Ο κορμός γέρνει προς το δεξί πόδι.

 

pilates

 

ΑΣΚΗΣΗ 1 – ΘΕΣΗ 2

Επαναλαμβάνεις την ίδια άσκηση φέρνοντας τον κορμό σου αυτή τη φορά προς την αριστερή πλευρά.

 

pilates

 

ΑΣΚΗΣΗ 2 – ΘΕΣΗ 1

Το πέλμα του δεξιού ποδιού καθώς και η πλάτη ακουμπούν το έδαφος. Η μέση όμως είναι ελαφρώς σηκωμένη. Τα χέρια σου είναι κάτω και το αριστερό πόδι λυγισμένο.

tlife 3

 

ΑΣΚΗΣΗ 2 – ΘΕΣΗ 2

Από την ίδια θέση τεντώνεις το αριστερό πόδι με φορά ελαφρώς προς τα αριστερά. Οι μύτες των ποδιών σου είναι πιεσμένες προς τα μέσα.

pilates

 

ΑΣΚΗΣΗ 3 – ΘΕΣΗ 1

Ο κορμός ακουμπά το έδαφος και η λεκάνη με τα πόδια είναι σηκωμένα ψηλά! Προσοχή πρέπει να είναι και τεντωμένα. Δε σου θυμίζει τη στάση κεράκι που κάναμε παιδιά;

tlife 5

ΑΣΚΗΣΗ 3 – ΘΕΣΗ 2

Από την ίδια θέση σηκώνεις όλο το σώμα ψηλά! Δεν νιώθεις ήδη πολύ καλύτερα; Πιο ανανεωμένη;

pilates

ΑΣΚΗΣΗ 4 – ΘΕΣΗ 1

Το γόνατο του δεξιού ποδιού ακουμπά το έδαφος. Στηρίζεσαι στα χέρια, τα οποία ακουμπούν και αυτά κάτω. Το αριστερό πόδι είναι σηκωμένο και λυγισμένο και κλείνει προς τα μέσα.

pilates

 

ΑΣΚΗΣΗ 4 – ΘΕΣΗ 2

Από την ίδια θέση τεντώνεις το πόδι που είχες λυγισμένο.

pilates

 

 

mandy
Ετικέτες: , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.